اجتماعی

امکان کشف موادمخدر از مرسوله‌های پستی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در نامه ای از احتمال کشف مواد مخدر خبر داد.

به گزارش سلام آنلاین. در میان پرونده های پلیس مبارزه با مواد مخدر موارد مهمی وجود داشت که مواد مخدر از دفاتر پست کشف و ضبط شد. مسائلی که نشان دهنده قدرت برتر پلیس در انکار فروشندگان مرده و همچنین کنترل مواد مخدر در ارسال پستی است. این مواد عمدتاً از ایران صادر می شود و تجار اموات برای آن از پوشش های مختلفی از جمله نقاشی پارچه و لباس با مواد مخدر، قرار دادن مواد مخدر در قاب عکس و … استفاده می کردند.

سرهنگ حسین باباپور، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ وی گفت: در این زمینه ارتباط و همکاری خوبی بین پلیس مبارزه با مواد مخدر و اداره پست استان تهران وجود دارد. علاوه بر این، پلیس توانایی نظارت و اطلاعات بالایی را نیز دارد به طوری که بسیاری از سوداگران مرده تحت نظر هستند و کوچکترین اشتباهی با اقدامات افسر همراه خواهد بود.

وی تایید کرد که پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ به کارکنان اداره پست آموزش داده است. همچنین از آخرین فناوری روز در حوزه بازرسی پستی در اداره پست استفاده می شود و ارتباط پلیس با این مراکز به صورت شبانه روزی برقرار می شود. در این رابطه ارسال کننده نامه حاوی مواد مخدر در اسرع وقت دستگیر و تحویل قانون می شود.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران با اشاره به نخبگان پلیس آگاهی مرگ گفت: با عمده فروشان و خرده فروشان برخورد خواهد شد. همچنین از اهالی خواستیم در صورت مشاهده به مرکز فوریت های پلیسی 110 مراجعه کنند. مشاهده یک مورد مشکوک

انتهای پیام/

انتشارات اجتماعی

تحقیقگر تخصصی در زمینه تحولات اجتماعی و تأثیر آن بر جامعه. نگارش مقالات کوتاه و مفید.
دکمه بازگشت به بالا