علمی و پزشکی

کرونا و شیوع عارضه ترک‌خوردگی دندان

استرس و تنهایی 19 اپیدمی سلامت روانی بسیاری از افراد را به شدت تحت تأثیر قرار داده است و اکنون دندانپزشکان می گویند که پیامدهای ویروس کرونا نیز بر سلامت دهان و دندان تأثیر می گذارد.

به گزارش سلام آنلاین ، سرکوب ها در ایالات متحده در شش ماه گذشته به طرز چشمگیری افزایش یافته است و دندانپزشکان می گویند این به دلیل استرس شیوع ویروس کرون است.

دکتر پل کوشگریان ، جراح دهان و دندان در سن دیگو گفت: “قبل از شیوع ، او روزانه دندان ترک خورده یا شکسته را درمان می کرد ، اما اخیراً هر روز دو یا پنج نفر با این مشکل به او مراجعه می کنند.” ” انجام می دهند.

دکتر درک پیک ، یک جراح ارتوپدی دیگر در آیووا ، گفت که مرکز درمانی وی در مقایسه با سال گذشته ، هر چند به صورت مشترک (به دلیل انزوا) ، روزانه دو برابر ترک دارد. کاهش یافته.

به گفته دکتر کوشکاریان ، این ویروس کرونا نیست که دندان ها را سفید می کند ، بلکه اضطراب ناشی از تمام اتفاقاتی است که در اطراف ما رخ می دهد و باعث افزایش استرس در همه می شود.

دکتر کوشکاریان افزود: افزایش موارد ترک خوردگی دندان به دلیل افزایش دندانهایی است که به دلیل استرس خرد می شوند.

دندان ها در حال فشردن یا ساییدن دندان ها هستند. این مشکل همچنین می تواند ناشی از نحوه ایستادن یا نشستن فرد باشد. از آنجا که بسیاری از افراد مجبور به کار در خانه می شوند ، پزشکان نیز باید منتظر نتایج افرادی که به طور نادرست ایستاده یا نشسته اند ، باشند.

با توجه به ماهیت Covid 19 و توصیه های دولت برای اقامت در خانه ، شاید تعجب آور نباشد که بسیاری از افراد به دلیل ترس از بیماری به دندانپزشکی مراجعه می کنند.

به گزارش ایندیپندنت ، پزشکان هشدار می دهند که با گذشت زمان ، مشکلات دهان بدتر می شود و بنابراین درمان آن گران می شود. دندانپزشکان می گویند دندان های کج را می توان با محافظت خاصی درمان کرد ، اما علاوه بر مسواک زدن و نخ دندان کشیدن روزانه ، افراد باید اهمیت مدیریت استرس را نیز در نظر بگیرند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا