استان ها

کاهش استفاده از منابع نفتی با فیلم کامپوزیت زیست‌تخریب‌پذیر

در بیرون از نمایشگاه دانشگاه آزاد اسلامی واحد امید در مصلای تهران، ملیناسادات عقیلی که با ساخت فیلم کامپوزیت شکستنی در این مراسم حضور داشت و در آغاز این مراسم حضور داشت، در ترانه گفت و گو با خبرگزاری آنا گفت: اما در آب حدود نیم ساعت و در خاک به مدت 3 تا 6 ماه کاملا حل می شود و عوارض استفاده از زباله های پلاستیکی و پلاستیکی از بین می رود.

سازنده فیلم کامپوزیت زیست تخریب پذیر از دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی افزود: ترکیب این فیلم هماهنگ با طبیعت و بر پایه پلیمری ایرانی منشا و مقاوم در برابر میکروارگانیسم ها بوده و باعث سلامت و کاهش مصرف روغن می شود. منابع “

به گزارش آنا، دومین رویداد ملی دانشگاه آزاد اسلامی با عنوان «عصر امید» با هدف معرفی ابزارها، محصولات، دستاوردها و فعالیت های دانشگاه در حوزه فناوری و نوآوری به منظور فراهم کردن بستر برای راه اندازی کسب و کار برگزار می شود. و کسب و کار مبتنی بر دانش و فرصت های شغلی برای دانشجویان در چهلمین سالگرد. تاسیس دانشگاه با شعار هزار تیم تحقیقاتی و زیرساختی، هزار ایده و استارت آپ و هزار شرکت فناور و نوآور از هشتم تا یازدهم خرداد ماه 1401 در مصلای تهران برگزار شد که با برگزاری مراسم اختتامیه به پایان رسید.

انتهای پیام/4121/4062/

دکمه بازگشت به بالا