فرهنگ و هنر

توضیحاتی درباره مسابقه خوانندگی افغان ها در آی فیلم

مسابقه ترانه “ناواهو” با حضور داوران از ایران و افغانستان برای آی فیلم 2 تولید می شود. اکنون ، در مصاحبه ، تهیه کنندگان توضیحی درباره این برنامه در یک کانال آنلاین ویژه فارسی زبانان ارائه داده اند.

شبکه IFilm یک مسابقه آهنگ تلویزیونی تولید کرده است. این مسابقه با عنوان “ناوانگ” به کشف استعدادهای آواز افغان های مقیم ایران اختصاص دارد.

“اخیراً ، فراخوان برنامه جستجوی استعدادها از iFam2 پخش شد و در آن مدت ما از كسانی كه تصور می كنند” آنها استعداد آواز خواندن را دارند ، دعوت كردیم تا فیلم های خودشان را به اولین ویژگی راهنمایی و ارسال كنند. “

محمودی درباره استقبال مخاطبان گفت: خوشبختانه با استقبال خوب و غیرمنتظره مخاطبان روبرو شدیم. در حدود 130 شرکت کننده در ابتدا صلاحیت داشتند و در یک آزمایش تأیید نزد قاضی شرکت کردند.

وی داوران “ناواهو” را معرفی کرد و گفت: “افا جعفری از خواننده افغان ، دکتر محمد ریزا شیراهالی از آهنگساز مشهور ایرانی و محمد هودا از خوانندگان و ترانه سرایان معروف کشورمان که به عنوان قاضی 48 نفر حضور دارند ، حضور دارند. افراد از 130 شرکت کننده این افراد به 12 گروه چهار نفره تقسیم می شوند و هر گروه در یک قسمت از برنامه “ناوانگ” با یکدیگر رقابت می کنند.

سازندگان برنامه استعدادیابی ، مجری برنامه ، هادیکریمی را که از افغانستان برای اجرای برنامه دعوت شده بود ، معرفی کردند.
“روند مسابقات به روشی ادامه دارد که از هر برنامه یک نفر آرا the داوران را می گیرد و 12 نفر در سه نیمه نهایی شرکت می کنند و در پایان ، سه نیمه نهایی انتخاب شده در برنامه نهایی: 1 ، عناوین 2 و 3. از طریق صدای قاضی دریافت شده است.

محمودی اشاره می کند ، “مانند همه برنامه ها ، به هر خواننده یک کد خاص داده می شود و بینندگان می توانند با شماره درج شده توسط شبکه به کد خواننده ای که فکر می کنند بهتر است رای دهند و بنابراین افراد برتر را اضافه کنند. هر سه داور انتخاب می شوند توسط مردم و پس از پخش نهایی نمایش در ویژه برنامه ای که به میزبانی شبکه کاندیداهای محبوب برگزار می شود به مخاطبان معرفی می شود.

مدت تقریبی هر قسمت 50 دقیقه است و امیر فروتن مدیر هنری ، حسین کیانی مدیر تلویزیون ، سارا کیا تهیه کننده و هماهنگ کننده ، غلامرضا مقصودی مدیر نورپردازی و عکاسی ، آناهیتا دبیر صحنه است. آلیتا ون نای مسئول گروه مستند ، سعید سلیطانی کارگردان و آلیکی و محمد کی هرندی به عنوان دستیار تولید در تولید این نمایش حضور دارند.
“ناوارا” به زودی از شبکه آی فیلم 2 برای فارسی زبانان در افغانستان و تاجیکستان پخش می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا