کارمندانی که به جای حقوق، پوشک دریافت می‌کنند!

یک آسایشگاه کودکان زیر 4 سال را برای نگهداری از ساکنین اجاره می کند، اما چرا؟

اینجا به جای پوشک پرداخت می شود!

سلام آنلاین پلاس-فاطمه کریمخان:در قرارداد کار می نویسند که «هر وقت احساس کرد می تواند سر کار بیاید» اگر وسط «کار» خسته یا خواب آلود یا خسته باشد، می تواند بخوابد یا می تواند برگردد در حوصله سر کار به خانه بیاید.

آیا شغل مطلوبی است؟ البته در آگهی برای شما نیست، نوشته شده است که فقط زیر 4 سال که استخدام می شوند پول مربوطه ندارند، حق الزحمه کسانی که استخدام می شوند با پوشک و شیرخشک و در ساعات کاری پرداخت می شود. ، همه چیز بسته به موقعیت و روحیه قربانی است. اجاره می تواند تغییر کند، مادر او باید همراه باشد!

این آگهی شغلی عجیب توسط «خانه سالمندان» در کیتاکیوشو ژاپن منتشر شده است. آنها گفتند که به تعدادی کارمند جدید برای مراقبت از ساکنان ساختمان که بالای 80 سال سن دارند نیاز دارند که باعث متعادل شدن سن می شود. سوئیچ وسط!

مسئولیت شما لبخند زدن است!

مدیر خانه سالمندانی که این آگهی را منتشر کرده است، گفت: «مسئولیت استخدام شما برای این شغل این است که در اتاق نشیمن پرستار بچرخید.» استخدام در این شغل برای لبخند زدن مردم با حضورشان است. به لبان ساکنان این خانه بیاورید.

مطالعات زیادی وجود دارد که نشان می دهد حضور کودکان به ویژه کودکان خردسال در کنار سالمندان می تواند زندگی و سلامت روانی سالمندان را بهبود بخشد. طبق نظم زندگی خانوادگی، معمولاً بزرگترهای خانواده مسئولیت مراقبت از فرزندان خردسال را بر عهده دارند در حالی که والدین جوان آنها در خارج از خانه مشغول کارهای روزمره هستند.

یکی از مهم ترین خطراتی که سلامت روان افراد با افزایش سن را تهدید می کند، افزایش اضطراب و افسردگی، احساس نارسایی و شکنندگی است، حضور کودکان در کنار سالمندان می تواند اضطراب و افسردگی را کاهش دهد و به آنها کمک کند تا احساس اثربخشی داشته باشند.

اینجا به جای پوشک پرداخت می شود!

به جای کلاس در خانه بخوابید!

کونتو، مدیر مرکز نگهداری از کودکان که قصد دارد تعداد بیشتری از کودکان را برای همراهی سالمندان استخدام کند، گفت: در حال حاضر 30 نفر برای این شغل ثبت نام کرده اند و تعدادی نیز برای فرزندان و مادران خود پذیرفته شده اند، این شغل مانند یک برنامه پیاده روی عادی است. در پارک است، اما برای سالمندانی که در اینجا زندگی می کنند اهمیت بیشتری دارد. حضور بچه ها آنها را به یاد بچه ها و جوانی شان می اندازد و احساس آرامش می کند. برخی از این بزرگان فرزندان خود را به عنوان پدربزرگ و مادربزرگ واقعی خود دوست داشتند.

حضور کودکان در کنار سالمندان علاوه بر ترویج این کار، علاوه بر کاهش اضطراب و تاثیرات مثبتی که بر سلامت روان سالمندان دارد، فواید دیگری نیز دارد. امروزه بیشتر افراد دوست دارند فرزندان خود را برای یادگیری مهارت های اجتماعی به کلاس های مختلف بفرستند، اما شاید یکی از منابع اصلی یادگیری مهارت های زندگی در خانه، فراموشی حضور کودکان در کنار سالمندان علاوه بر تشویق سالمندان باشد. برای اوقات غنی خود فعالتر و معنادارتر باشید، احساس تنهایی و رهاشدگی را کاهش دهید و در زندگی دیگران و به ویژه نسل جوان تاثیر بگذارید، کودکان را به احترام و یادگیری وادار کنید، در موقعیت های مختلف اضطراب را کاهش دهید. در مورد ارتباط با بزرگسالان و کمک به ایجاد اعتماد به نفس آنها. هرچه کودکان در سنین پایین با بزرگسالان بیشتر تعامل داشته باشند، زودتر یاد می گیرند که چگونه با موقعیت ها کنار بیایند. تفاوت ها را مدیریت کنید و با افراد مختلف ارتباط برقرار کنید. گذراندن وقت با بزرگسالان نیز می تواند کودکان را با چرخه ها و منطق دوران پیش از زندگی و دوری از محیط گلخانه ای آپارتمان ها و مدارس آشنا کند.

علاوه بر همه اینها، حضور فرزندان در کنار سالمندان در خانواده می تواند رابطه سالمندان خانواده با سالمندان را بهبود بخشد و از اضطرابی که بزرگسالان نسبت به این مشکل احساس می کنند، بکاهد.

درباره تاثیرات فعالیت بدنی بر سلامت جسمی و روانی سالمندان مطالب زیادی گفته شده است، اما مطالعه اخیر توسط شارون ارکین روانشناس در دانشگاه آریزونا نشان می دهد که گذراندن وقت با کودکان می تواند بیماری را به تاخیر بیندازد.سالمندان را فراموش کنید. زیرا برای سالمندان، فعالیتی دشوار محسوب می شود که توانایی های شناختی آنها را تقویت می کند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا