اقتصادی

کاربردهای صنعتی پوشش های حرارتی توسط محققان ایالتی

محققان در یک شرکت دانش بنیان ، با پشتیبانی دو شرکت خارجی ، سیستم های پوشش حرارتی را در صنایع معرفی کرده اند که طبق خدمات ارائه شده ، باعث شده صنایع محلی از خریدهای خارجی خودداری کنند.

به گزارش سلام آنلاین رضا سلطانی ، مدیرعامل شرکت دانشبنیان گفت: این شرکت همکاری نزدیکی با مرکز فناوری پیشرفته پوشش دهی در کانادا و GTV در آلمان در زمینه تحقیق و کاربرد مواد عایق حرارتی به مشتریان خود دارد. علاوه بر پشتیبانی فنی GTV و تجهیزات پیشرفته و گسترده مرکز فناوری پیشرفته پوشش دهی پیشرفته ، تخصص آن قادر به پاسخگویی به نیازهای پوشش حرارتی صنعت ملی است.

سلطانی با بیان اینکه هدف این شرکت ارائه خدمات مناسب به صنعت برای خوردگی در دمای بالا ، سایش در شرایط سخت و محافظت از روکش های سرامیکی در دماهای بسیار بالا یا بخش هایی از عایق الکتریکی از این پوشش های سرامیکی است و یادآور شد: یکی از قراردادهای ما با مس فولاد مبارکه اصفهان است. در زمینه پوشش و ترمیم قالبها ، تولید “صفحات” فولادی به روش ریخته گری.

وی ادامه داد: با این کار 3 بار استفاده از هر الگوی افزایش می یابد و این باعث می شود هزینه خرید یک الگوی جدید از خارج از کشور کاهش یابد. هزینه هر یک از این قالب ها چندین هزار یورو است و شرکت ما سالانه حدود 100 مورد از این قالب ها را پوشش می دهد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا