عمومی

چه شرکت هایی  می توانند از نرم افزار ویتایگر استفاده کنند؟

بدیهی است که یک برنامه برای همه مناسب نیست. به همین دلیل، هنگام انتخاب نرم افزار ویتایگر، باید الزامات کسب و کارتان را در نظر بگیرید. معیارهای انتخاب ما، الزامات کسب و کار است اما کدام شرکت ها در واقع از ویتایگر استفاده می کنند؟ اگر در استفاده نرم افزار ویتایگر تردید دارید، با ما همراه باشید، شاید شرکت شما هم در بین شرکت های مورد نظر قرار داشت.

چه شرکت هایی به نرم افزار ویتایگر نیاز دارند؟

در ادامه، به شرکت هایی که به نرم افزار ویتایگر نیاز دارند، اشاره کرده ایم.

هر شرکتی که خواستار رشد باشد.

به نظر می رسد که نرم افزار های ویتایگر بهترین نتیجه را در مورد رشد سریع و عظیم دارند. با توجه به تحقیقات ویتایگر کاربر Capterra،51% از شرکتها در ۵ سال اول فعالیت خود از ویتایگر استفاده کردند. 38% شرکتها در ۲ سال اول استفاده از ویتایگر را شروع می کنند. بنابراین، شرکت ها تصمیمات اولیه مدیریت ارتباط با مشتری را برای دستیابی به نرخ رشد بالا می گیرند و فروش غول پیکر را قابل کنترل می کنند.

به بیان ساده تر، رشد به معنای فروش بالاتر و درآمد بیشتر است. جلسات، تماس های سرد، تماس های گرم، پیشنهادات و… در نتیجه افزایش تقاضا و درآمد حاصل از بسیاری از فعالیت های فروش، هرچه فروش بیشتری در یک شرکت انجام شود، مدیریت آن دشوارتر است. بنابراین شما به یک ابزار قدرتمند مدیریت مشتری و پشتیبانی از تمام فعالیت های توسعه خود مانند قراردادها، کمپین ها، پیشنهادات و بازخورد مشتری نیاز دارید.

هر شرکتی که نمایندگان فروش استخدام کند.

اگر از نمایندگان فروش استفاده می کنید، باید عملکرد آنها و تعامل با مشتری را کنترل کنید.

سعی کنید به سوالات زیر پاسخ دهید:

  • فروشندگان هر چند وقت یک بار به مشتری مراجعه می کنند؟
  • مشتری چگونه به آخرین پیشنهاد تخفیف ما واکنش نشان داد؟

وقتی از ویتایگر استفاده می کنید به راحتی می توان به آن پاسخ داد. از طرف دیگر، اگر از هیچ ابزار ویتایگر استفاده نمی کنید، چگونه می توانید نگاهی به هر نماینده فروش بیندازید و آنها را راهنمایی کنید تا مشتری را به مرحله آخر روش برسانند؟

اگر می خواهیم در بازار امروز رقابتی باقی بمانیم، مهم این است كه سازمان ها برای اتوماسیون یا حداقل اجرای فرایندهای ویتایگر كه می توانند موجب صرفه جویی در وقت و هزینه و بهبود فرآیند ها شوند، گام بردارند.

به عنوان مثال، با گزارش های تحلیلی، به حداقل رساندن و یا حذف زمان لازم برای برگه های تغییر افزایش و غیره برنامه های اتوماسیون نیروهای فروش، از جمله ویتایگر، همچنین می توانند عملکرد مدیران فروش (کارمندان) را بهبود بخشند. زیرا مدیران فروش می توانند به راحتی عملکرد مستقیم هر کارمند را تا پایان مهلت تعیین شده اندازه گیری و پیگیری کنند و سپس بازخورد ارائه دهند و تجزیه و تحلیل بر اساس بهترین روش ها اگر از خرید مناسب استفاده شود، مدیران فروش و بازاریابی حتی می توانند با ارائه جهت گیری آموزش ببینند، اما مجبور نیستند کارهای نظارتی را انجام دهند. یک برنامه ویتایگر واقعاً می تواند به شما کمک کند روند جلسه فروش را مدیریت کنید.

هدف از داشتن همه این اطلاعات در یک نرم افزار بازاریابی خودکار، پیاده سازی آن در زمان واقعی است تا هیچ اطلاعاتی از بین نرود و سو تفاهم نشود. شما می توانید یاد بگیرید که کدام قسمت از استراتژی شما کار می کند و کدام قسمت باید تنظیم شود. در ساعات مختلف روز، می توانید جنبه های مختلف کمپین بازاریابی خود را کار کنید و سپس از تمام معیارها برای ریشه یابی استراتژی بازاریابی خود استفاده کنید.

اگر واقعاً می خواهید از فناوری استفاده کنید، باید ویتایگر را با یک راه حل بازاریابی خودکار بررسی کنید. با این حال، مانند هر چیز دیگری، شما باید ویتایگر خود را در برنامه بازاریابی خود بگنجانید. نیازی نیست دستورالعمل ها، ابزارها و مولفه های حساس برنامه بازاریابی خود را تغییر دهید.

یک روش بازاریابی خودکار، راهی است که فناوری را در هر جنبه از فرآیندها مانند پایگاه داده، ویتایگر و مدیریت محتوا در بر می گیرد. همه اینها برنامه ریزی شده است و مردم به طور منظم در آنها شرکت می کنند. افراد می توانند محتوا اضافه کنند و وقت بگذارند.

هر شرکتی که پیشنهاد فروش می دهد.

آیا شرکت B۲B وجود دارد که هیچ پیشنهاد یا معامله ای ارائه ندهد؟ من که اینطور فکر نمی کنم. بنابراین، انتخاب یک راه حل نرم افزاری یک امر ضروری است. همه پیشنهادات قبلی را از یک مکان دنبال کنید، اطلاعات مختلف مانند قیمت، شرایط پرداخت و…

نرم افزار ویتایگر قیمت گذاری داخلی را تولید می کند و از طریق همان نرم افزار ارسال می کند.

چه شرکت شما بزرگ باشد و چه کوچک، اگر می خواهید چهره مشتریان را پس از ارسال پیشنهاد و ارزیابی نتایج مشاهده کنید، این نرم افزار ضروری است.

ابزارهای ویتایگر می توانند با پاسخ دادن به کلیه اطلاعات مربوط به دسترسی مستقیم به مدیریت، به ساده سازی رابط کاربری ما، بهبود زمان پاسخ به پیشنهادات، شکایات / سوالات، ابزارها / پیام ها کمک کنند. یافتن و بازیابی اطلاعات و انتقال مشتری می تواند به طرق مختلفی از جمله ورود اسناد، وارد کردن جدول و استخراج سایت / بسته انجام شود.

هر شرکتی که ایده ارزش طول عمر مشتری یا CLV داشته باشد.

به عنوان یک مدل گسترده، ارزش طول عمر مشتری می تواند مراحل مختلف جذب و نگهداری مشتری را با توجه به نیازهای خاص مشتری از برنامه بازاریابی ترسیم کند. برای این منظور زندگی مشتری به دوره های مختلف تقسیم می شود. به عنوان مثال: ابتدا با مشتری تماس بگیرید، ایجاد یک رابطه، شخصی سازی، فروش متقابل یا هدف گیری مجدد.

نحوه طراحی مراحل جداگانه به هدف نظرسنجی بستگی دارد. گزینه های زیادی مانند خرید مشتری جدید، استفاده از خدمات مشتری موجود یا استفاده از سرمایه مشتری به عنوان یک پارامتر مدرن برای مشتری کامل وجود دارد.

نتیجه گیری

نرم افزار ویتایگر، به قدری قدرتمند است که برای همه کسب و کارها مفید است و می تواند کسب و کارها را برای رسیدن به هدفشان کمک کند. اما شرکت های ذکر شده در بالا، شرکت هایی هستندکه حتما به نرم افزار ویتایگر نیاز دارند و بدون نرم افزار ویتایگر با چالش های زیادی روبرو خواهند شد.

منابع:

https://hamyarcrm.com/what-is-vtiger-crm/

دکمه بازگشت به بالا