علمی و پزشکی

چهار محور اصلی برنامه های هلال احمراعلام شد

رئیس جمعیت هلال احمر در جلسه هیأت مدیره جمعیت هلال احمر برنامه خود را برای مدیریت جمعیت هلال احمر با تمرکز بر چهار محور اصلی امدادی، توجه ویژه به گام های دو انقلاب تشریح کرد. ، مسائل اقتصادی و امور بین الملل.

به گزارش سلام آنلاین و به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر. جلسه شورای هلال احمر صبح امروز با حضور مدیران ستادی در ساختمان صلح و با حضور ویدئو کنفرانس مدیران عامل هلال احمر استان ها برگزار شد.

دکتر پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر از اعتماد رئیس صلیب سرخ و شورای عالی تقدیر کرد و افزود:

کولیوند با اشاره به حضور در هفته بسیج و بیان اینکه این هفته یکی از یادگارهای تاثیرگذار امام خمینی (ره) است و مقام معظم رهبری نیز بر آن تاکید ویژه دارند، افزود: انتظار دارم انقلابی تازه، روحیه بسیجی و سبقت در آنجا خدمت کنم. هلال احمر رنگارنگ تر از گذشته است.

وی همچنین از خدمات و تلاش های دکتر هم مارتی رئیس سابق جمعیت هلال احمر تقدیر کرد و گفت: خدمت به مردم.

رئیس جمعیت هلال احمر ادامه داد: با سلام خدمت تمامی اعضای جمعیت هلال احمر؛ امدادگران، داوطلبان و جوانانی را که در شرایط سخت و با روحیه جهادی بدون مزد حضور دارند و یا انتظار خدمت به مردم را دارند، به اقصی نقاط ایران بیاورید.

توسعه پنج ساله برنامه هلال احمر با تمرکز بر چهار رکن

رئیس جمعیت هلال احمر که با هدف تدوین یک برنامه پنج ساله برای جامعه انجام می شود، گفت: این برنامه در چهار حوزه متمرکز است: امدادرسانی در حوادث غیرمترقبه، توجه ویژه به اعلام مرحله دوم انقلاب به دلیل ظرفیت های بالای هلال احمر در این حوزه، مسائل اقتصادی، پزشکی و لجستیکی دارد. بخش بین المللی در کانون توجه قرار خواهد گرفت. امداد و نجات وظیفه اصلی هلال احمر است. در بیانیه مرحله دوم انقلاب، دوستان باید آنقدر کار را تسریع می کردند تا اعتماد مردم و سایر ابزارها را جلب کنند. در زمینه اقتصاد، دارو و تدارکات پزشکی برای بهبود روند کار، باید از همه اعضا، از کوچکترین دستیاران و داوطلبان گرفته تا ارشدترین مقاماتی که تامین مالی می شوند، کمک گرفت. در عرصه بین‌المللی باید قوی‌تر، رنگارنگ‌تر و درخشان‌تر قدم برداریم و در فدراسیون اثر خوبی از خودمان بگذاریم. همچنین باید همکاری های چندجانبه را با سایر کشورها گسترش دهیم.

از توانایی مدیریت زنان در سطوح مختلف بهره مند شوید

رئیس جمعیت هلال احمر افزود: کار در جمعیت هلال احمر نزدیک به ساعت است و انتظار دارم بدون توجه به شرایط، فعالیت ها در جامعه با بالاترین کیفیت انجام شود. باید سخنان ناب رهبرانقلاب را روشن کنیم و بر اساس بیانات مرحله دوم انقلاب، نیروهای جوان وفادار انقلابی را برای آینده کشور به حرکت درآوریم و تربیت کنیم.

کولیوند گفت: دوستیابی واقعاً از درون جمعیت و از اعضای جوان است، بنابراین در هلال احمر همیشه شادابی و جوانی وجود دارد. همچنین باید از مهارت های مدیریتی خواهران استفاده کرد و می توان با نگاه مثبت و جدی به خواهران این ظرفیت را افزایش داد.

روابط و تعاملات را با ابزار شریک تقویت کنید

کولیوند همچنین بر لزوم گسترش و تقویت ارتباطات و تعامل مدیران جامعه با دستگاه های همکار تاکید کرد و افزود: ارتباط با سایر دستگاه ها از جمله آموزش نظامی و نیروی انتظامی، تحرک باید حفظ شود. گسترش همکاری مشترک به طور منظم.

وی همچنین با اشاره به اینکه باید از همه ظرفیت ها در هلال احمر استفاده شود، گفت: منابع انرژی در هلال احمر بسیار زیاد است و باید از تمام ظرفیت ها استفاده شود. سرمایه و منبع اصلی قدرت در هلال احمر، توان مردمی و داوطلبان و ذینفعان است.

پس از ویدئو کنفرانس، روسای سازمان هلال احمر و جوانان به ارائه توضیحاتی در خصوص فعالیت ها پرداختند. همچنین مدیران استان های هرمزگان و خوزستان به تشریح روند خدمات رسانی به زلزله زدگان بندرعباس و اندیکا پرداختند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا