ورزشی

پیروزی خفیف فرانسه با گل به خودی مدافع اتریش – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش آنلاین، تیم های فرانسه و اتریش در اولین دیدار خود از گروه D یورو 2024 عصر روز دوشنبه 28 ژوئن در ورزشگاه دوسلدورف آرنا با داوری «ژسوس» از ساعت 22:30 آغاز شد و با برتری یک بر صفر به پایان رسید شاگردان دشان.

فرانسه: مایک میگنان، تئو هرناندز، ویلیام سالیبا، دایو اوپامکانو، ژول کوند، آنتوان گریزمان (یوسف فوفانا-90)، آنگولو کانته، آدرین رابیو (ادواردو کاماوینگا-71)، مارکوس تورام، عثمان دمبله (کارت زرد) 56. (71-رندال کولو موانی) و کیلیان امباپه (کارت زرد 89) (90-الیور ژیرو)

اتریش: پاتریک پنتز، استفان پوش، کوین دانسو (کارت زرد 2 + 90)، ماکسیمیلیان وبر (کارت زرد – 16) (59- تراونر)، فیلیپ اموینا (34- کارت زرد)، نیکلاس سیوالد، مارسل سابیتزر، کنراد لایمر (1 + 90-رومانو اشمید)، کریستوف بانمگارتنر (کارت زرد 80)، فلوریان گریلیش (60-پاتریک ویمر)، میشائیل گریگوریش (59-مارکو آرناتوویچ)

نیمه اول بازی با حمله فرانسوی ها دنبال شد و در یکی از این موقعیت ها کیلیان امباپه در تقابل تک به تک با پاتریک پنتز قرار گرفت که توپش با فاصله کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 38 کیلیان امباپه از سمت راست توپ را به محوطه جریمه اتریش فرستاد که با خطای ماکسیمیلیان وبر، مدافع این تیم همراه شد و او به تنهایی با ضربه سر دروازه را باز کرد تا بازیکن دوم شود پس از آنتونیو رودیگر قهرمان یورو 2024 شد. او در یک مسابقه به اشتباه دروازه خودی را باز کرد.

در نیمه دوم هر دو تیم فرصت داشتند. در دقیقه 54 امباپه با پاس زیبای رابیو در موقعیت تک به تک با دروازه بان اتریش قرار گرفت اما با بی دقتی توپ را شلیک کرد تا فرصتی برای فرانسه از دست برود.

در اوایل نیمه دوم، آنتوان گریزمان پس از برخورد با بیلبورد از ناحیه سر آسیب دید و کیلیان امباپه در پایان نیمه دوم پس از برخورد با بازیکن اتریشی دچار آسیب دیدگی شدید بینی و خونریزی شد.

این دیدار با برتری یک بر صفر فرانسه به پایان رسید تا این تیم به همراه هلند در گروه D با 3 امتیاز صدرنشین باشد.

تیم خبری ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر بهبود فنی و تکنیکی در ورزش‌های رزمی. با به اشتراک گذاری راهنمایی‌ها و تمریناتی برای بهبود تکنیک‌ها و مهارت‌های رزمی، هدفمندی خود را در توسعه تکنیک و استعداد رزمی قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای رزمی پیوسته و بهترین خود را نشان دهید.
دکمه بازگشت به بالا