اجتماعی

پیام تبریک وزیر کشور به مناسبت روز ملی آمار و برنامه‌ریزی

وزیر کشور با صدور پیامی به مناسبت روز ملی آمار و برنامه‌ریزی، امروز را تبریک گفت و خواستار توجه بیشتر دستگاه‌های ذیربط وزارت کشور شد.

به گزارش سلام آنلاین، متن کامل پیام دکتر احمد وحیدی به شرح زیر است:

“آمار اساس همه برنامه ریزی ها است” (رهبران برتر)
برای توسعه متوازن، پایدار و عادلانه جامعه بشری نیازمند برنامه ریزی دقیق، همه جانبه، هوشمندانه و پویا در شرایط مختلف است و از جمله نیازهای اساسی آن اطلاعات آماری و داده ای دقیق، به موقع و با کیفیت و گام بعدی است. ، برنامه ریزی هوشمندانه و در نهایت تصمیم گیری بر اساس این واقعیت ها.

در عصر کنونی که تصمیمات کوچک و کلان مبتنی بر تجزیه و تحلیل آماری و استفاده از داده های بزرگ ، سیستم های فناوری جدید و برنامه های کاربردی پردازش داده ها بر اساس دانش و تجربه نیروهای انسانی متخصص و متعهد در این زمینه باید آمار و شاخص های کلیدی و کیفیت آنها را ارائه دهد. ارزیابی و همچنین تغذیه بانک اطلاعاتی و آمار ثبت نام و یکپارچه سازی و ارتباطات بانکی به نحوی که داده ها با قدرت و سرعت بیشتری در مخازن اطلاعات کشور جریان داشته باشد.

انتخاب روزها در تقویم ملی به عنوان روزهای ملی آمار و برنامه ریزی برای فرهنگ سازی و تاکید بر اهمیت این علم و عمل درست و صحیح آن.
لذا به مناسبت گرامیداشت روز آمار و برنامه ریزی از همکارانی که در حوزه های مربوطه فعالیت می کنند و فعالان این حوزه در خانواده بزرگ وزارت کشور، تقدیر و تشکر می نمایم. در طی چند سال آینده، “خودت را زمین بگذار”.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا