تازه های کسب و کارفرهنگ و هنر

پول مشاور کنکور ندارم، چه کنم؟

در این شرایط اقتصادی و به ویژه در سال جاری (ویروس 2019) که با شیوع ویروس کرونا همراه شده است، هزینه های لازم برای موفقیت و طبقه بندی کنکور بسیار مهم است، در جستجوی راحت ترین و ارزان ترین راه. موفق شدن.به دست آوردن آزمون ورودی.

با توجه به این وضعیت، ما مشاوران تنها 10 درصد افزایش نرخ را نسبت به سال های دیگر تجربه کردیم. من وضعیت بسیاری از دانش آموزان کنکوری را که وضعیت مالی خوبی ندارند و یا بسیاری از داوطلبان دیگر که مجبورند در کنار تحصیل به صورت پاره وقت کار کنند تا بتوانند هزینه ورودی را دریافت کنند، می دانم. من هوشیار هستم.

هزینه ها ضروری هستند یا موفقیت را تسریع می کنند

برای تایید و احترام به این دسته از داوطلبان پرتلاش و با انگیزه، تاکید می کنم که برای قبولی در آزمون، اگر داوطلبان از تجهیزات پیش روی خود به درستی استفاده کنند، شاید تجهیزات بتواند کاتالیزور باشد. اما هرگز فعال نخواهند شد.

مثلاً یکی از دوستان معلمم داستانی تعریف کرد که یکی از دانش‌آموزانش در کلاس آنلاین شرکت می‌کند و به او قول دادند که در هر مدرسه یا سایر امکاناتی که در آن است، از تست‌ها و روش‌های تستی که در این کلاس تدریس می‌کنند استفاده می‌کنند. آموزش داده نشده است. و با شرکت در این دوره تضمینی برای قبولی در آزمون ورودی …

اما وقتی خود معلم برای بررسی صحت و سقم آن در همان کلاس آنلاین با دانش آموزش شرکت می کند، متوجه می شود که معلمی که این درس را تدریس می کند، نویسنده کتاب تست و تمامی تمرین ها و تست های مطرح شده در آن نیز هست. از پاسخ به سوالاتی که شاگردانش ممکن است در زمان خلوت کلاس از او بپرسند…) نیز در کتاب درسی خود معلم آمده است.

بنابراین هر بحثی که در دوره تدریس می شود در کتاب درسی نیز وجود دارد، بنابراین نیازی به پرداخت هزینه زیادی برای شرکت در کلاس ها و دوره ها نیست.

تفاوت معلم و مشاور برنامه ریزی کنکور

برنامه ریزی استاد: برای اساتید فقط موفقیت داوطلب در دوره ای که تدریس می کنند مهم است. به این معنی که مدرس هر رشته خود را به تنهایی مسئول آن درس برای داوطلب می داند و دروس دیگر و برنامه زمانی داوطلب برای او اهمیت چندانی ندارد.

به عنوان مثال، یک معلم شیمی ممکن است به دانش آموزی افتخار کند که در یک کنکور 80٪ نمره در شیمی کسب کرده است، در حالی که دانش آموز دیگری ممکن است در سایر دروس خاص فقط 20٪ یا 30٪ امتیاز کسب کند.

مشاور برنامه ریزی: مشاوران کنکور خود را مسئول تمامی دروس و شرایط داوطلبان می دانند و برنامه ریزی کنکور داوطلبان نیز برای آنها بسیار مهم است.

به عنوان مثال من به عنوان مشاور و با سال ها تجربه می دانم که گاهی اوقات داشتن اشیاء زیاد (برنده شدن در منابع، برنده شدن در کلاس ها و …) برای یک داوطلب می تواند از نظر جسمی و روحی مضر باشد، این کار بسیار زیاد است. زمان و درنهایت داوطلب را به مطالعه غافلگیرانه دروس سوق می دهد و ممکن است باعث سردرگمی بیشتر داوطلب در برنامه ریزی کنکور و مطالعه صحیح شود.

البته گاهی ممکن است مشاوران بازاریابی دیگری هم باشند که محصولات شرکت دیگری را بخرند یا فقط از من مشاوره بگیرند و غیره.

در نتیجه، شما به عنوان یک داوطلب باید بدانید که هر آگهی از برخی مدارس، معلمان یا مشاوران که می شنوید، در بیشتر موارد بازار داغی است.

ساده ترین و راحت ترین روش مطالعه برای کنکور

توصیه من برای ساده ترین، مفیدترین و مقرون به صرفه ترین روش مطالعه برای کنکور این است:

اولین هزینه آزمون پذیرش عبارت است از: تحقیق در مورد منابع پشتیبانی

بهتر است داوطلبان برای منابعی هزینه کنند که بر اساس آزمون است و اکثر داوطلبان باید کنکور را شروع کنند. (قبلاً در مورد انتشارات مختلف کتاب تست به تفصیل توضیح داده و در سایت قرار داده ام اما در کل کتاب های تست گاج و خیلی سبز را توصیه می کنم.)

داوطلب پس از اتمام کنکور و تمرین کتاب های امتحانی از منبع اول، می تواند منابع امتحانی دوم و سوم را جستجو و ارائه دهد.

دومین شهریه مورد نیاز برای کنکور: آزمون آزمایشی

بهتر است داوطلب هزینه دوم کنکور را پرداخت کند (با وجود اینکه این آزمون های آزمایشی آنلاین هستند و شباهت کمی به کنکور واقعی دارند).

با توجه به اینکه تست های آزمایشی استرس و فشار زیادی را برای داوطلبان کنکور ایجاد می کند و حتی گاهی داوطلبان را با نمونه سوالات و تست های بیشتری آشنا می کند که ممکن است نیاز به تهیه کتاب تست کمتری برای آنها داشته باشد.

اگر داوطلبی دارای مشکلات مالی یا شرایط خاصی است که شرکت در آزمون های آزمایشی را غیرممکن می کند، می تواند این نمونه سوالات امتحانی را در اینترنت جستجو کند.

نکته بسیار مهم: از نظر من به عنوان مشاور، داوطلبان مسابقه فقط با تهیه منابع آموزشی و قبولی در آزمون های آزمایشی می توانند در مسابقه موفق شوند.

سومین هزینه مورد نیاز برای کنکور: مشاوره کنکور

سومین هزینه مطالعه برای آزمون صحیح موفقیت است، بهتر است از مربی مناسب برای داوطلب استفاده شود. بله، در حال حاضر حتی مشاوره رایگان به صورت آنلاین در دسترس است.

حتی اگر برخی از مشاوران نمونه طرح امتحانی را به متقاضیان بدهند (مثلاً کسی که برنامه امتحانی یک ماهه خود را تبلیغ می کند …)، من این مشاوران را تأیید نمی کنم. اما برعکس مشاوران دیگری نیز وجود دارند که نامزدها را به طور مناسب ارائه می دهند. آموزش و برنامه ریزی (برنامه هایی که به داوطلبان آموزش می دهند کار نمونه نیستند و کار اصلی هستند.)

خوشبختانه مشاوران واقعی زیادی در حال حاضر وجود دارند… من به عنوان یک مشاور این امتیاز را دارم که تعداد زیادی سوال و پاسخ امتحانی (در کانال پرسش و پاسخ) و پاسخ متنی را به صورت زنده دریافت کنم. و من گفتگوها و فیلم های آموزشی زیادی در وب سایت خود و مجازی های منطقه دارم. پس اگر داوطلبی برای برنامه ریزی و مطالعه صحیح برای کنکور نیاز به مشاوره خصوصی پذیرش داشته باشد و از طریق ما اقدام کند، قطعا می تواند مشاوره صحیح پذیرش را به صورت رایگان دریافت کند.

نتیجه گیری نهایی در مورد بلیط ها و هزینه ها

کلام پایانی من که در کنکور خودم مرکز مشاوره درسی بسیاری از مقام های برتر بوده ام، اینکه داوطلب برای موفقیت در کنکور در مرحله اول باید حداقل هزینه کتاب و منابع تستی را بپردازد. و با اراده و تلاش خودتان اقدام کنید و سپس در مرحله دوم در آزمون های آزمایشی شرکت کنید و در مرحله آخر از تجربیات مشاوران مستقلی که ویژگی های آنها در مقاله آمده است استفاده کنید.

شما مجبور نیستید برای کلاس ها و جلسات هزینه کنید!

باید بدانید مطالب درسی که هر استادی در کتاب تست خود دارد و سال ها روی آن کتاب کار کرده است همان مطالبی است که در سخنرانی ها ارائه می شود و تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند. (علم علم است).

من گاهی اوقات به بسیاری از دانشجویانی که قصد شرکت در سخنرانی های من را دارند توصیه کرده ام که لازم نیست، برای شرکت در سخنرانی مورد نظر خود باید راه طولانی را طی کنید و می توانید از صوت گرفته شده از این سخنرانی استفاده کنید یا از ویدیوهای دیگر من استفاده کنید. به عنوان مثال اگر داوطلبی بخواهد نظر من را در مورد آزمون پوششی بداند، می تواند سطح شنود صدای من 3 یا 4 را در قسمت مشاوره صوتی کنکور که این سال ها تدریس می کنم پیدا کند. ورود

مثلاً رتبه اول کنکور پارسال از شهر کوچکی در استان فارس بوده و اهل شهر بزرگی مثل تهران، اصفهان یا شیراز نبوده و به جز معلم مدرسه اش به امکاناتی دسترسی نداشته و با وجود این، او موفق به قبولی در آزمون ورودی شد. یا در مثالی دیگر یکی از شاگردانم که از نظر مالی مشکل داشت و فقط می توانست از مواد تحصیلی رایگان من بهره مند شود توانست با این حداقل رتبه زیر 4000 را کسب کند.

دکمه بازگشت به بالا