اجتماعی

پس از پایان تشییع شهدای خدمت، نظافت برای بازگشت شهر به وضعیت عادی آغاز می‌شود

معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: پس از پایان مراسم، پاکسازی شهر به سرعت آغاز می شود تا شهر به حالت عادی بازگردد.

به گزارش سلام آنلاین. اول از همه باید شهادت آیت الله رئیسی و شریک زندگی ایشان را تسلیت عرض کنم. با توجه به استقبال گسترده مردم در مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور شهید، شهرداری تهران قبل، حین و بعد از مراسم تعیین تکلیف شد.

وی افزود: پیش از این مراسم، مقدمات حضور گسترده مردم از جمله برپایی محل برگزاری مراسم تشییع جنازه و ایجاد زیرساخت های لازم برای خدمت رسانی به مردم تهران و البته به همه مسلمانان ایرانی فراهم شد.

وی ادامه داد: در آن مراسم طبق روال گذشته ادامه یافت. به گونه ای که در هنگام تردد افراد در مراسم، پاکسازی مستمر انجام می شود. در پایان این مراسم بلافاصله پس از پایان مراسم نظافت انجام شد. این فعالیت ها با نیروی انسانی و ماشین آلات لازم در طول مسیر انجام خواهد شد.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران تاکید کرد: تهران خدمات لازم را در زمینه تشییع جنازه و مصلی و دانشگاه تهران ارائه کرده است.

وی همچنین درباره فضاسازی در شهر برای مراسم ترحیم گفت: زمان محدودی برای فضاسازی داریم و هم شهر، هم مساجد، هم دانشگاه ها و هم خیابان های ترحیم محیطی هستند که فضاسازی باید در آن انجام شود. . با وجود تلاش دوستان صبح امروز قبل از شروع مراسم چند مورد حل شد. البته سازمان های دیگر نیز همکاری لازم را برای فضاسازی در مراسم انجام دهند.

نظری در مورد ساخت و ساز حرم گفت: این سیاستی است که فعلاً باید در مراجع ذیربط رسیدگی شود.

انتهای دیم

انتشارات اجتماعی

تحقیقگر تخصصی در زمینه تحولات اجتماعی و تأثیر آن بر جامعه. نگارش مقالات کوتاه و مفید.
دکمه بازگشت به بالا