پرونده‌های سازمان قضایی نیروهای مسلح بسیار کم است

پرونده‌های سازمان قضایی نیروهای مسلح بسیار کم است

وی گفت: ما افتخار می کنیم که در دستگاه قضایی پرونده های بسیار کمی وجود دارد.

به گزارش سلام آنلاین، همایش سراسری سازمان قضایی نیروهای مسلح با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین خلیلی معاون اول قوه قضائیه و حجت‌الاسلام والمسلمین پورخاقان رؤسای دادگستری برگزار شد. سازمان نیروهای مسلح.

حجت الاسلام زرندی، رئیس کل دادگستری خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین رشیدآبادی، دادستان ویژه امور روحانیون شرق، داروی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز، استان ها و اعضای شورای دادگاه استان این کنفرانس

وی گفت: از رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح که در جوار امام رئوف علی بن موسی الرضا هستند استقبال می کنم. درود بر او و همچنین مهمانانی که در کنفرانس شرکت کردند.»

وی به حدیث امام رضا (ع) اشاره کرد و گفت: امام رضا (ع) دو اصل مهم را به عنوان پیوند با قرآن و عترت بیان کردند و فرمودند: «اگر ما را دوست دارید اهل بیت. شما باید از خدا اطاعت کنید

پورخاقان گفت: اگر کاری به نفع رجا انجام دهیم درست نیست زیرا شرط مهمی است و آن شرط دانستن حق امام است و اگر بخواهیم خدا را دوست بداریم راهش اطاعت است. پیامبر و امام، و اگر این محبت به کمال برسد، همان اطاعت از خداست و اگر انسان اعمال و رفتار را نداشته باشد، اشتباه می کند و به کمال نمی رسد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به نشست سالانه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: هر ساله با موضوعی مشخص برگزار می شود که به صورت علمی مطرح می شود.

وی گفت: ما بسیار مفتخریم که پرونده دستگاه قضایی نیروهای مسلح کوچک است و به دستور مقام معظم رهبری باید در نیروهای مسلح و در نیروهای مسلح حفاظت و دفاع داشته باشیم پیشگیری از وقوع جرم و افزایش آگاهی و پیشگیری با حضور مدیران».

پورخاقان با اشاره به موضوع همایش گفت: موضوع امسال همایش حاکمیت قدرت مضاعفی است که قوه قضائیه نیروهای مسلح در رابطه با پرونده به گفته سران قوا دیده است. صلاحیت قضایی آن بر عهده سازمان قضایی نیروهای مسلح است.

حجت الاسلام زرندی رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی با اشاره به قصه گویی امام رضا(ع) گفت: باید از نور امام رضا(ع) استفاده کنیم و بهترین برنامه زندگی را به فرموده امام خلق کنیم رضا (زاده

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا