عمومی

پاسخ روابط عمومی مجلس به گزارشی درباره حقوق نمایندگان مجلس

اداره کل فرهنگی و روابط عمومی مجلس برای انتشار ماهی قانونی نمایندگان مجلس در یکی از روزنامه ها که پاسخ دادند.

این گزارش … در توضیحات روابط عمومی مجلس آمده اند و در پی انتشار یک گزارش خلاف واقع به عنوان “تصویر ماهی حقوقی مجلسیها” در یکی از رسانه ها و بازنشر آن در فضای مجازی تمام فرهنگی و عمومی و در رابطه با انتشار نظرات به اقتباس از حقوق نمایندگان قانون نظام هماهنگ پرداخت, برابری, حقوق ماهانه همطرازانشان در دستگاه های دیگر و بارگذاری های دریافتی نمایندگان در سیستم اداری سازمان و اشتغال به انطباق با قانون برنامه ششم توسعه تاکید کرد. متن این توضیحات به شرح زیر است:
۱. پرداخت پاداش به اعضای این مجلس است که بر اساس قانون نظام هماهنگ پرداخت به کارکنان دولت است.
۲.بهمان هزینه های مجلس و تعدادی از اعضای اصلاح روش محاسبه حقوق ماهانه و معاونان نیست.
۳. نمایندگان تعدادی از آن همطرازان در دیگر نیروها و نهادهای حقوق دریافت کنند.
۴. آنچه در یک گزارش با عنوان “تصویر فیش مجلسیها” com تصویری درست و واقعی نیست به خصوص زمانی که نقل و برآورد اعداد و ارقام برای کمک و گریخته صورت گرفته و صحت پیام محاسبه توجیه نیست.

در پایان یادآوری است که به دنبال آزادی قانونی که در آن برخی از رهبران این واحد در ماه ژوئن ۹۵، نمایندگان مجلس دهم در قانون برنامه ششم اندازی سیستم برای ثبت نام از حقوق و مزایای مقامات و رهبران این کشور را به تصویب رساندند تا با اجرای این حقوقی قضاوت مردم در هر ماه از طریق سیستم اینترنت از اندازه پاداش هر یک از رهبران این کشور مطلع شوند. بنابراین بررسی حقوقی حقوق و دستمزد از همه اعضای ملت نیز مرتبط است که در سازمان اداری و استخدامی دير است بارگذاری آن است.

پایان پیام

دکمه بازگشت به بالا