اقتصادیتازه های کسب و کارعمومی

پارک های ابی سنگاپور

پارک آبی یاس واتر ورلد ابوظبی (Yas Waterworld Water Park)

ویزای سنگاپور: یاس واتر ورلد یکی از جاذبه‌های تفریحی بسیار معروف در شهر ابوظبی امارات، است. این مکان دارای سرسره‌های هیجان‌انگیز فراوانی بوده و وسعتی در حدود ۱۵ هکتار دارد. این اولین پارک آبی بزرگ امارات است و ۴۳ بازی تفریحی متعددی را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهد که هر کدام از آن‌ها جذابیت منحصر به فرد خاص خود را دارند. یکی دیگر از جذابیت‌های رفتن به پارک آبی یاس در ابوظبی، فراهم شدن امکان غواصی برای علاقه‌مندان است. خیلی نگران رسیدن به این پارک آبی هیجان‌انگیز نباشید. شما که با وارد خاک امارات می‌شوید، فرصت گشت و گذار در شهرهای مشهور دیگر آن را هم به دست می‌آورید. کافی است پیش از سفر قوانین را مطالعه کنید و بعد از رسیدن به دبی و گشت و گذار در شهر، یک روز برای برای رفتن به ابوظبی بگذارید، به خصوص اگر دبی را برای سفر خانوادگی انتخاب کرده باشید. برای همین به شما توصیه می‌کنیم این تجربه را از فرزندانتان دریغ نکنید! چرا که با حدود دو ساعت رانندگی (حدود ۱۴۰ کیلومتر)، خاطره‌ی بی‌نظیر هیجان این پارک را برای همیشه در ذهن آنها ثبت می‌کنید رفتن به پارک آبی یاس واتر ورلد به معنای دنیای آبی یاس را از دست ندهید.

 پارک آبی آیس لند راس الخیمان (Ice Land Water Park)

هزینه سفر به سنگاپور: پارک آبی آیس لند به معنای سرزمین یخی یک پارک آبی بی نظیر با منظرهای شگفتانیز از تم یخبندان و برف است. این مکان با زیبایی هر چه تمام تزیین شده و به دلیل سبک طراحی متفاوتی که دارد توانسته محبوبیت بالایی را بین گردشگران پیدا کنند. این پارک آبی در راس الخیمان، امارات قرار گرفته و در سال ۲۰۱۰ افتتاح گردیده است. در کنار طراحی خاص، پارک آبی آیس لند به دلیل وجود سرسره‌ها و سواری‌های شگفت انگیزش طرفداران زیادی را به دست آورده است. جذاب‌ترین و هیجان‌انگیزترین وسیله تفریحی در این پارک آبی «آکوا شوت» نام دارد. این وسیله شما را وادار می‌کند مانند یک سنگ کوچک از سطح آب تا انتهای حوضچه بلند آب بپرید. برای همین پیش از ورود به این پارک آبی ، بدانید که انگار به ساحلی آفتابی می‌روید و فکری برای بکنید. چون در کنار این تفریح‌ها آیس لند یک استخر شنای بزرگ، یک آبشار عظیم، یک زمین فوتبال آبی بزرگ و بسیاری جاذبه‌های تفریحی دیگر دارد. معمولا گردشگران بسیاری از تور دبی، بعد از گشت و گذار در خود را به راس الخیمان هم  می‌رسانند. طراحی ویژه هیجان‌انگیز این پارک در کنار چند صد پنگوئن پلاستیکی که در فضای آزاد به زیبایی چیدمان شده‌اند، خیلی از توریست‌های دبی را ترغیب می‌کند که فاصله ۱۱۴ کیلومتری تا راس الخیمان را طی کنند و یک روز از سفرشان را در این پارک زیبا خاطره‌انگیز کنند.

 پارک آبی واتربوم بالی (Waterbom Water Park)

بهترین زمان سفر به سنگاپور: یکی دیگر از بهترین پارک‌های آبی آسیا که در ، می‌توانید آن را تجربه کنید پارک آبی واتربوم است. این پارک آبی تفریحی خانوادگی در زمینی به مساحت ۳.۸ هکتار گسترده شده و امکانات تفریحی متعددی را در خود جای داده است. اگر مسافر هریک از هم باشید می‌توانید به کمک تنوع امکانات برای رفتن به این پارک برنامه‌ریزی کنید. وسعت این پارک بسیار زیاد است و اگر خسته شدید می‌توانید زیر سایه‌های درختان دراز بکشید و استراحت کنید، اما به شما توصیه می‌کنیم از تفریح در سرسره‌ها و تونل‌های هیجان‌انگیز اب غافل نشوید. حسابی تفریح کنید و اگر احساس گرسنگی کردید به رستوران اختصاصی واتربوم بروید و حسابی شکم خود را با غذاهای خوشمزه سیر کنید.   یکی از مشهورترین پارک‌های آبی جهان است که تمام وسایل آن با توجه به استانداردهای کلاس جهانی تهیه شده‌اند، بنابراین می‌توانید بدون کوچکترین استرس اوج هیجان را تجربه کنید.

پارک آبی واتر کینگدام بمبئی (Water Kingdom Water Park)

بزرگترین پارک آبی هند و یکی از بزرگترین پارک‌های آبی آسیا، واتر کینگدام نام دارد. به طوری که دارای مساحتی در حدود ۲۲ هکتار بوده و به غیر از تفریحات هیجان‌انگیز آبی، فروشگاه‌های مختلف و رستوران‌های متنوعی را برای توریست‌های ارائه می‌دهد. این مجموعه عظیم و باشکوه در شهر بمبئی قرار گرفته و مورد توجه بسیاری از توریست‌های داخلی و خارجی هند است. این مجموعه جاذبه‌های تفریحی و هیجان‌انگیز متعددی را در خود جای داده که همین سبب شده تا گردشگران هند که علاقمند به تجربه حضور در پارک آبی هستند یادآوری می‌شود تا را هم همراه داشته باشند. سرسرههای شیبدار هیجانانگیز، رودخانه آرامش بخش، سقوط آزاد و … تنها بخش کوچکی از چیزهایی است که در واتر کینگدام پیدا خواهید کرد.

پارک آبی هپی مجیک کیوب چین (Happy Magic Cube Water Park)

این پارک آبی با وسعت ۳۳ هکتار یکی از است که در شهر پکن، چین قرار دارد. به عنوان یک پارک آبی سرپوشیده، هپی مجیک مناسب برای تفریح و سرگرمی در تمام طول سال است. این پارک آبی ادعا دارد که بزرگترین پارک جهان با حداکثر ظرفیت پذیرش ۳۰ هزار نفر است. بیش از پنجاه سرسره و تجهیزات جذاب شگفت انگیز در این پارک آبی قرار گرفته‌ و آماده رقم زدن یک روز به یاد ماندنی به بازدیدکنندگان است. در کنار مساحت بزرگ و تجهیزات متنوع تفریحی آن چه این پارک آبی را خاص‌تر می‌کند سبک معماری و طراحی آن است که ترکیبی از معماری سنتی چینی، سرگرمی‌های آبی مدرن آمریکایی و و البته اسپاهای اروپایی است.

پارک آبی کارائیب بی سئول (Caribbean Bay Water Park)

پارک آبی کارائیب بی در سئول یکی از  واقع است. این یکی از بزرگترین پارک‌های آبی جهان بوده و با تم کارائیب طراحی شده است. در این پارک آبی می‌توانید از سرسره‌ها و تفریحات هیجان‌انگیز آبی بسیار متنوعی لذت برده و یک روز به یادماندنی را به همراه خانواده خود سپری کنید. جدای از اینها، پارک آبی کارائیب بی دارای یک ویژگی منحصر به فرد در مقایسه با دیگر پارک‌های آبی است. به این معنا که در این مکان بخشی جداگانه به عنوان اسپا طراحی شده که شامل چشمههای آب گرم و امکانات سونا همچنین استخر بچهها است. بنابراین بچه‌ها می‌توانند بدون نگرانی در آن‌ها به تفریح و شنا مشغول شوند. پس با رفتن به کارائیب بی در سئول می‌توانید اوج هیجان و ارامش را به صورت یکجا تجربه کنید.

پارک آبی بلک مانتین تایلند (Black Mountain Water Park)

پارک آبی بلک مانتین یکی از پارک‌های آبی بسیار معروف و به روز در آسیا است. این پارک آبی با مساحتی در حدود ۵۵۰۰۰ متر مربع و گنجایش ۱۰۰۰ نفر در شهر هواهین، یکی از  قرار دارد. در میان تمامی تفریحات هیجان‌انگیز و البته ، شهرت اصلی این پارک آبی یک برج ۱۷ متری با ۹ نوع سرسره مختلف است. از دیگر جاذبه‌های این پارک آبی، که فقط ۱۵ دقیقه از شهر فاصله دارد، و توریست‌های به سادگی می‌توانند به آنجا برسند و از استخر موج، رودخانه ریلکسی، استخر بی‌نهایت، ساحل و استخر بچه‌ها لذت ببرند.

پارک آبی سان وی لاگون مالزی (Sunway Lagoon Water Park)

سان وی لاگون در سوبانگ جایا، سلانگور، مالزی واقع شده است. این پارک آبی ۸۸ هکتار وسعت دارد و حدود هشتاد نوع جاذبه تفریحی مختلف را در خود جای داده است. بنابراین هر آنچه را که گردشگران از یک پارک آبی انتظار دارند را در این مجموعه پیدا می‌کنند. در کنار تمامی سرسره‌های شیب‌دار هیجان انگیز و دیگر وسیله‌های تفریحی آبی که در کنار مورد توجه هستند، ویژگی این پارک وجود Waterplexx 5D در آن است که در جهان اولین بوده و سفری چند بعدی را به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد. سان وی لاگون همچنین دارای یک پارک تفریحی، یک پارک حیات وحش، پارک اکستریم و یک پارک جیغ است که بازدید از تک تک این موارد برای داشتن یک روز همه چیز تمام شدیدا توصیه می‌شود.

پارک آبی ادونچور کوو سنگاپور (Adventure Cove Water Park)

در میان مشهورترین پارک‌های آبی آسیا، نمی‌توان از پارک ابی ادونچور کوو واقع در سنگاپور صرف نظر کرد. این مکان هر آنچه که افراد در هر گروه سنی از یک پارک آبی انتظار دارند را فراهم می‌کند. از جمله جذاب‌ترین تفریحات آن می‌توان به سرسره‌های آبی هیجان‌انگیزی مانند ترن هوایی مغناطیسی، استخر موجی خلیج بلوواتر، رودخانه ماجراجویی و … اشاره کرد. غواصی بر فراز صخره‌های مرجانی رنگارنگ با هزاران ماهی در این پارک آبی سنگاپور قطعا لذت بخش خواهد بود. برای لذت بردن از این تفریح‌های هیجان‌انگیز، به مسافران پیشنهاد می‌شود که یک‌روز از سفر خود را در «ادونچور کوو» خوشگذرانی کنند.

پارک آبی چیملانگ (Chimelong Water Park)

پارک آبی چیملانگ در یکی دیگر از بزرگترین پارک‌های آبی آسیا است که موفق شده محبوبیت بالایی را بین بازدیدکنندگان پیدا کند. این پارک آبی در درجه اول به خاطر خدمات و محیط خوبی که دارد توجه گردشگران را از سرتاسر دنیا به خود جلب کرده است. با رفتن به این مکان می‌توانید از تفریحاتی نظیر قایقسواری در رودخانه ریلکسی، استخر موج، قلعه باران، سواری خانوادگی و سرسرههای لولهای شیبدار و … نهایت لذت را ببرید. همه چیز محدود به این موارد نبوده و اگر تماشای ، یکی از دیدنی‌های مهم این کشور است،‌شک نکنید «چیملانگ» هم گزینه‌‌ی هیجان‌انگیزی برای یک‌روز سفر خانوادگی شما است.

پارک آبی فلو هاوس بانکوک (Flow House Water Park)

پارک آبی فلو هاوس واقع در شهر زیبای بانکوک، تایلند مکانی بی‌نظیر برای یک روز تفریح در کنار خانواده و به همراه کودکان است. این پارک آبی در  مملو از بازدیدکنندگان از سرتاسر دنیا می‌شود که برای سر خوردن در سرسره‌های هیجان‌انگیز و تجربه اوج هیجان و آدرنالین به آنجا آمده‌اند. در کنار تمامی بخش‌های تفریحی هیجان‌انگیز فلوریدر(FlowRider) از جذابیت بیشتری برای بازدیدکنندگان برخوردار است. این تفریح که ترکیب جذابی از موج سواری و واک بوردینگ بر روی یک سطح شیب‌دار بادی است لحظات شاد و به یاد ماندنی را برای شما رقم خواهد زد. استخر کودکان، صندلی‌های آفتاب‌گیر، سکوی تماشا، موج‌سواری و غرفه فروش انواع نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های فست فودی از دیگر جاذبه‌های این مکان هستند که شما را از رفتن به یکی از  هرگز پشیمان نخواهند کرد.

پارک آبی ووندرلا امیوزمنت بنگلور (Wonderla Amusement Water Park)

آخرین مورد از مشهورترین پارک‌های آبی آسیا که موفق شده نام خود را در این لیست بگنجاند پارک آبی ووندرلا امیوزمنت واقع در شهر بنگلور، هند است. این شهر که یکی از است با این پارک تفریحی واقعاً یک تجربه عالی را برای گردشگران ایجاد می‌کند. نکته جالب اینکه این پارک آبی علاوه بر فصل تابستان در زمستان‌ها نیز قابل بازدید است. زیرا در فصل زمستان از فناوری گرمایش خورشیدی برای گرم نگه داشتن آب استفاده می‌شود. برای همین گردشگران این روزها، فقط به قصد تماشای نمی‌روند و تلاش می‌کنند در هر فصلی سری به«ووندرلا امیوزمنت» هم بزنند و خوشگذرانی را در سفرشان تکمیل کنند.

دکمه بازگشت به بالا