اقتصادیتازه های کسب و کار

ولورانت پوینت چیست و چه کاربردی دارد؟

مطمئنا یک گیمر حرفه ای بازی ولورانت به دنبال این است سطح بازی خود را ارتقا دهد، برای این مسئله مهم ترین پارامتر ولورانت پوینت است. ولورانت پوینت پول رایج بازی ولورانت است که خرید یا بدست آوردن آن می تواند تاثیر بسیار زیادی در روند پیشرفت گیمر در بازی بگذارد. در ادامه به بررسی و خرید و کاربرد ولورانت پوینت می پردازیم.

اگر یک گیمر علاقمند به بازی ولورانت هستید و می‌خواهید سطح بازی خود را ارتقا دهید، حتما باید با کاربرد و مزایای ولورانت پوینت آشنا باشید. ولورانت پوینت پول رایج بازی ولورانت به‌شمار می‌رود و به دست آوردن آن می‌تواند در بهبود تجربه گیمینگ شما نقش بسیار مهمی داشته باشد. مهم نیست شما یک بازیکن حرفه‌ای هستید یا به تازگی به این بازی شوتر اول شخص پیوسته‌اید، آشنایی با کاربرد و مزایای ولورانت پوینت برای شما کاملا ضروری است. در ادامه تمام جنبه‌های داشتن خرید ولورانت پوینت را بررسی کرده و کاربردهای آن را برایتان توضیح خواهیم داد.

آشنایی با بازی ولورانت

ولورانت یک بازی در ژانر شوتر تاکتیکال است که توسط کمپانی رایت گیمز در سال ۲۰۲۰ منتشر شد. این بازی برای پلتفرم PC و با الهام از بازی کانتراسترایک طراحی و ساخته شده است. از مهم‌ترین مهارت‌هایی که برای پیروزی در ولورانت نیاز دارید تیراندازی و کار گروهی است.

اگر هم در تیم دفاع قرار دارید دو وظیفه بر عهده شما است؛ جلوگیری از کاشتن بمب‌ها یا خنثی کردن آن‌ها در صورتی که تیم مقابل آن‌ها را جای‌گذاری کند. یکی دیگر از روش‌های پیروزی در مبارزات ولورانت، کشتن و حذف ایجنت‌های تیم مقابل است. برای پیروزی نهایی در ولورانت باید ۱۳ راند از ۲۵ راند بازی را برنده شوید.

داشتن مهارت در تیراندازی، داشتن استراتژی و عملکرد خوب تیمی می‌تواند به شما در پیروزی کمک کند. اما یک نکته کلیدی دیگری در ولورانت وجود دارد که نقش مهمی در گیم‌پلی دارد و آن هم  است. ولورانت پوینت می‌تواند امکانات زیادی در اختیار شما قرار دهد که در بخش‌های بعدی به آن‌ها می‌پردازیم.

ولورانت پوینت چیست و چگونه می توانیم آن را به دست بیاوریم؟

اگر اهل باشید، حتما می‌دانید که هرکدام از بازی‌ها نوعی پول رایج برای استفاده کاربران مشخص کرده‌اند. در بازی ولورانت این پول ولورانت پوینت نام دارد که با علامت اختصاری (VP) نشان داده می‌شود. گیمرهای ولورانت می‌‌توانند پس از به دست آوردن یا خریدن ولورانت پوینت آن را برای خرید آیتم‌های ویژه و استفاده از امکانات پریمیوم خرج کنند.

روش‌های زیادی برای به دست آوردن ولورانت پوینت وجود دارد. ولورانت پوینت را می‌توانید از فروشگاه‌های داخلی با قیمت‌های مختلف ریالی خریداری کنید. خرید ولورانت پوینت با پرداخت پول حقیقی یکی از ساده‌ترین و سریع‌ترین روش‌های به دست آوردن VP است. البته به دلیل اعمال تحریم‌های مالی، کاربران ایرانی باید از طریق فروشگاه‌های داخلی که به عنوان واسطه عمل می‌کنند این آیتم را خریداری کنند. فروشگاه ونوم استور امکان خرید ولورانت پوینت را برای کاربران ایرانی با قیمتی مناسب و با امکان تحویل آنی فراهم کرده است.

یکی دیگر از روش‌های به دست آوردن VP دریافت آن‌ها به‌صورت جایزه است. پس از به پایان رساندن میشن‌ها و قراردادها، یا حتی با پیروزی در مبارزات می‌توانید ولورانت پوینت به دست بیاورید. مقدار ولورانت پوینتی که به عنوان جایزه به شما تعلق می‌گیرد به درجه سختی میشن یا قرارداد و پیروزی یا شکست شما در مبارزه بستگی دارد.

مزیت خرید ولورانت پوینت چیست؟

همانطور که اشاره کردیم ولورانت پوینت پول رایج بازی ولورانت محسوب می‌شود؛ پولی که می‌توانید به کمک آن به آیتم‌های ویژه و متنوعی دسترسی داشته باشید؛ از اسکین‌های اسلحه گرفته تا اکسسوری‌های مختلف.

این اسکین‌ها ظاهر سلاح شما را تغییر می‌دهند. اسکین اسلحه ممکن است برای تمام تفنگ‌ها یا تنها برای برخی اسلحه‌های خاص به کار برود. اسکین‌های اسلحه همانطور که اشاره شد، روی گیم‌پلی تاثیری ندارند و تنها جلوه بصری دارند. خرید پلیر آیکن نیز از دیگر مزایای خرید ولورانت پوینت به‌شمار می‌رود. این آیکن‌ها در حقیقت آواتارهای شما در بازی هستند.

هنگام خرج کردن ولورانت باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

همانطور که می‌دانید پس از خرید ولورانت پوینت می‌توانید از آن برای خرید آیتم‌های گوناگون استفاده کنید. اما باید هنگام خرج کردن ولورانت پوینت چند نکته را در نظر داشته باشید.

تمام سکه‌های خود را خرج نکنید؛ ممکن است به دلیل وجود آیتم‌های متنوع در شاپ، برای خرج کردن تمام ولورانت پوینت خود کمی وسوسه شوید. اما بهتر است ولورانت پوینت‌های خود را آگاهانه خرج کنید. شما نمی‌توانید پیش‌بینی کنید که چه زمانی در بازی دوباره به این پوینت‌ها احتیاج پیدا می‌کنید. بنابراین همیشه باید مقداری در حساب خود داشته باشید.

آیتم‌هایی که احتیاج ندارید نخرید؛ آیتم‌های جذاب و متنوعی در شاپ وجود دارند. بنابراین تعجبی ندارد که بخواهید هرازگاهی آیتم‌های جالب و کاربردی را خریداری کنید. اما بهتر است آیتم‌هایی را انتخاب کنید که به آن‌ها نیاز دارید نه آیتم‌هایی که ممکن است هرگز از آن‌ها استفاده نکنید.

سعی کنید همیشه قیمت آیتم‌ها را چک کنید. پیش از خرج کردن ولورانت پوینت همیشه قیمت آیتم‌هایی که قصد خرید آن‌ها را دارید چک کنید. برخی از آیتم‌ها دارای قیمت بسیار بالایی هستند و ارزش پولی که برایشان پرداخت می‌کنید ندارند.

ولورانت پوینت چیست؟

ساده‌ترین راه خرید VP 

ولورانت پوینت رایگان با ارسال نقاشی!

  • صفحه   را باز کنید
  • یکی از دو گزینه General Game & Feedback یا Purchase & In-Game Content را انتخاب کنید.
  • کپی اسکن شده از اثر خود را ضمیمه کنید.
  • در کادر توضیحات بنویسید که چرا به ولورانت پوینت نیاز دارید.
  • گزینه ارسال تیکت را بزنید و منتظر دریافت یک ایمیل از توسعه دهندگان باشید.

دریافت ولورانت پوینت رایگان با استفاده از برنامه BUFF

BUFF یک برنامه ردیابی دست‌آورد‌ها است که امکان بدست آوردن VP رایگان را برای شما فراهم کرده است. فقط کافی‌ست مراحل زیر را دنبال کنید تا به خواسته خود برسید.

۱- وارد وب‌سایت BUFF شوید و روی گزینه دانلود برنامه کلیک کنید. پس از دانلود، زبان مورد نظر خود را انتخاب کنید و دکمه نصب را بزنید.

۲- پس از ورود به برنامه از شما خواسته می‌شود که در صورت داشتن اکانت گزینه Sign in را بزنید و یا Sign up را بزنید و از طریق دیسکورد یا جیمیل خود یک اکانت بسازید. ساخت این اکانت کاملا رایگان است و هیچ دردسری ندارد.

۳- پس از ورود به سیستم، از نوار سمت چپ پنجره بازشو به قسمت چالش بروید. پس از کلیک بر روی آن، بازی های آشنای زیادی را مشاهده می کنید، روی هر کدام از آن‌ها کلیک کنید تا چالش‌های آن بازی را مشاهده کنید. با انجام این چالش‌ها می‌توانید امتیاز بدست بیاورید و سطح خود را در این برنامه بالا ببرید.

یک خرید عالی در فروشگاه این بازی می‌تواند باندل باشد. باندل‌ها در واقع بسته‌هایی شامل لوازم آرایشی مختلف هستند که آیتم‌های مختلفی را به صورت یک پکیج برای فروش در اختیار شما قرار می‌دهند. هر باندل همیشه حاوی مواردی است که شما را به وجود بیاورد. کارت‌های بازیکن، اسپری، پوسته اسلحه و پوسته و گان بادی برخی از این موارد هستند. باندل‌ها همیشه یکی از بهترین گزینه‌های به صرفه برای خرج کردن ولورانت پوینت هستند. در ادامه تمام موارد قابل خرید توسط VP را مشاهده کنید.

گان بادی

گان بادی‌ها در واقع آیتم‌های تزئینی فوق‌العاده جذابی هستند که به بدنه اسلحه وصل می‌شوند. بعضی از گیمرها معتقدند این گان بادی‌ها دشمن را طلسم می‌کند و برای اسلحه خوش‌شانسی می‌آورد. اگر می‌خواهید از خرید خود لذت ببرید، چند ولورانت پوینت را خرج گان بادی کنید.

کارت‌های بازیکن

کارت‌های بازیکن، تصاویری هستند که بخش‌های مختلفی از اکانت بازی شما را تغییر می‌دهند. از نماد پروفایل شما گرفته تا بنر صفحه لودینگ بازی. به جرات می‌توان گفت جذاب‌ترین فایده کارت‌های بازیکن ، تصویر پس زمینه‌ای است که وقتی دشمن را می‌کشید به آن‌ها نمایش داده می‌شود. اگر می‌خواهید اقتدار خود را به رخ بکشید، همیشه کارت‌های بازیکن انتخابی خوبی برای خرج کردن ولورانت پوینت هستند.

تایتل بازیکن 

عناوین بازیکن یا همان تایتل‌ها، اسم‌هایی هستند که زیر نام بازیکن هنگام حضور در لابی یا هنگام لود شدن نمایش داده می‌شوند.

اسپری

اسپری‌ها یک سری تصاویر مختلف هستند که می‌توان آن‌ها را روی هر سطحی ظاهر کرد. داشتن تصاویر مختلف به عنوان اسپری می‌تواند برای هر گیمری جذاب باشد. پس از کشتار حریفان اسپری مورد علاقه خود را روی زمین یا دیوار به جا بگذارید تا هیچ‌وقت فراموش نکنند که چه کسی آن‌ها را به خاک و خون کشید.

پوسته‌های اسلحه

این پوسته‌ها ظاهر سلاح‌های شما را تغییر می‌دهند. به کمک آن‌ها می‌توانید طرح‌های جذاب و خفنی به اسلحه خود بدهید و لذت تیراندازی با آن را چند برابر کنید. این کاملا به سلیقه شما بستگی دارد که یک تصویر اژدها روی اسلحه خود بیندازید یا یک طرح شیک و ساده.

ولورانت پوینت یک هدیه عالی برای گیمرها 

برای انجام این کار هیج دشواری خاصی پیش رو ندارید. فقط کافیست با استفاده از پاکسیت مقدار VP مورد نیاز خود را انتخاب کنید. سپس با پرداخت ریالی آن را بخرید و به بازیکنی بدهید که دوست دارید خوشحالش کنید. این هدیه فوق‌العاده نام شما را در قلب او ثبت خواهد کرد.

آنچه در مورد ولورانت پوینت فهمیدیم

VP یک ارز اختصاصی در بازی ولورانت است که می‌توانید به کمک آن آیتم‌های جذاب متنوعی را خریداری کنید. این ارز از راه‌های مختلفی بدست می‌آید که ساده‌ترین آن خرید ریالی از پاکسیت است. با در اختیار داشتن ولورانت پوینت دنیایی از پوسته‌های اسلحه‌، اسپری‌ها، کارت‌های بازیکن و مواردی دیگر رو‌به‌روی شماست تا مطابق سلیقه خود آن‌ها را خریداری کنید.

 

آیدا چم سورکی

آیدا چم سورکی هستم متولد 1381 تحصیل کرده در رشته علوم تربیتی و علاقمند به نویسندگی و فعال در شبکه های اجتماعی
دکمه بازگشت به بالا