اجتماعی

وزیر دفاع: کورونا اراده ملت و مسئولان را آزمایش کرد

وزیر دفاع اظهار داشت: برخی از پزشکان دولتی و پرسنل پزشکی و همچنین سربازان وفادار به جنگ جزو گروههایی بودند که بیشتر از سایرین از این آزمون سربلند بیرون آمدند و به جوایز ملی ما اضافه شدند.

به گزارش سلام آنلاین ، امیر سرتیپ حاتمی در بازدید از بیمارستان چمران ، در دیدار با کادر پزشکی ، پرستاری و پزشکی بیمارستان فرعی شهید چمران حضور یافت و از زحمات و تلاشهای صمیمانه کادر پزشکی ملی خصوصاً پزشکان و پرستاران بیمارستان شهید چمران تقدیر و تشکر کرد. : دستورات حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مورد پرسنل پزشکی بر اهمیت و جایگاه ویژه این کار شریف و جدی در جامعه اسلامی و توجه همه عناصر دولت به مسئولیت های مهم این عزیزان اشاره دارد.

وزیر دفاع با تشکر از کارکنان پزشکی و درمانی کشور که با شجاعت وارد جنگ نبرد علیه ویروس تاج مانند مبارزان مقدس دوران دفاع شدند ، گفت: “خدا از اهداف بندگان خود آگاه است و مطمئناً از زحمات آنها پشتیبانی نکرد.” خداوند متعال خواهد ماند.

وزیر دفاع با تشریح موضوع بهداشت به عنوان یک اولویت مهم در زندگی عمومی ، اظهار داشت: سلامت و امنیت یکی از نعمتهای بزرگی است که مردم تا زمانی که از این نعمت ها محروم نشوند ، متوجه معنی و ارزش خود نمی شوند. در واقع ، آنها این نعمت بزرگ را برای جامعه به ارمغان می آورند ، و نقش پیشگامان در سلامت بسیار قابل توجه است.

امیر سرتیپ حاتمی با تأکید بر توجه ویژه وزارت دفاع به موضوع بهداشت و درمان پرسنل و خانواده های نیروهای مسلح ، افزود: و ارائه خدمات با بالاترین کیفیت به پرسنل نیروهای مسلح و افراد عزیز ما شاغل و بازنشسته در مرکز پزشکی نیروهای مسلح و سایر مراکز بسته کشور.

سرتیپ امیر حاتمی با بیان اینکه مسئولان وزارت دفاع و بیمارستان زیرمجموعه شهید شمران در دوران تحریم نتایج خوبی را در تولید و تهیه تجهیزات بهداشتی به دست آورده اند اظهار داشت: این بیمارستان همچنین در مبارزه با کرونا کارآمد و راضی است و نقش خود را نشان داد.

وزیر دفاع با بیان اینکه باید تمام تجربه و دستاوردهای کورونا به خوبی ثبت شود: “این ویروس یک دستاورد چند جانبه برای کشور بود و تجربه ما را برای مواجهه با تهدیدهای جدید آینده تقویت کرد.”

سرتیپ امیر حاتمی با بیان اینکه ویروس HIV 19 فقط یک موضوع بهداشتی نیست ، افزود: این ویروس همه جوانب زندگی از جمله فرهنگ ، بهداشت ، امنیت و به ویژه اقتصاد را تحت تأثیر قرار داده است و ما همیشه باید برای تهدیدهای آینده آماده باشیم. بروزرسانی کنید

وی گفت: “اقدامات و پیامدهای تاج خورش می تواند کشورهای خصمانه را تحریک کند تا به سمت تهدید اهداف بین المللی علیه سایر کشورها حرکت کنند ، بنابراین لازم است ساختار دولت آمادگی و تمایل را برای مواجهه با چنین تهدیدات تقویت کند.”

امیر سرتیپ حاتمی با بیان اینکه کرونا وصیت ملت و مسئولان را آزمایش کرده است ، اظهار کرد: برخی از پزشکان دولتی و پرسنل پزشکی و همچنین سربازان وفادار به جنگ از جمله گروه هایی بودند که این آزمون غرور را بیش از دیگران گذراندند. ” آنها جوایز تمدن و فرهنگ ما را اضافه کردند.

سرتیپ امیر حاتمی پس از ملاقات صمیمانه با کادر پزشکی بیمارستان شهید چمران و گوش دادن به اظهارات ، پیشنهادات و نگرانی های آنها ، از بخش هایی از این بیمارستان بازدید کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا