اجتماعی

هوشمندسازی مراکز خرید و فروش خودرو در تهران؛ بزودی

مراکز خرید و فروش خودرو تهران به زودی هوشمند خواهد بود و به گفته مسئولان شهر تهران ، این رویداد امکان خرید و فروش آنلاین خودرو را فراهم می کند.

به گزارش سلام آنلاین. سید علی مفاخریان ، مدیرعامل شرکت صنایع و مدیریت تهران با تأیید اینکه مرکز فروش خودرو به سمت هوشمندی پیش می رود و این کار با همکاری سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات تهران انجام شد ، افزود: پنج پروژه هوشمند با حضور شهردار تهران در اواخر امسال ، در گذشته افتتاح شد و بسیاری از پروژه ها در سال 1400 راه اندازی می شوند.

وی از بروزرسانی مراکز خرید و فروش خودرو خبر داد و گفت: نوسازی این مراکز به مشتریان امکان می دهد ظرف مدت یک هفته از قابلیت های شبکه مجازی استفاده کرده و به فروش خودرو بپردازند.

مفاخریان در ادامه درباره تعداد فروش خودرو در مراکز موجود اظهار داشت: به عنوان مثال در شیکاگو 200 تا 300 خودرو تجارت می شود. در روز تعیین شده ، حدود 3000 وسیله نقلیه وارد مرکز شدند و 10 درصد از این وسایل نقلیه فروخته شد.

مدیرعامل صنعت و سازمان تهران گفت: بیشتر سو the استفاده ها در این مراکز به صورت واسطه و کلاهبردار است ، توسط کارشناسان و بله ، همه کارها طبق قوانین انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: در گذشته استفاده از مراکز خرید به خودروهای ایرانی اختصاص داشت. وی افزود: “هم اکنون خودروهای خارجی در این مراکز خرید و فروش می شود.”

مافاخریان همچنین از افتتاح نمایندگی موتورسیکلت به دلیل افزایش قیمت خبر داد: با افتتاح نمایندگی اتومبیل در بوتان در سال 1400 ، یک روز به جز جمعه برای فروش موتور سیکلت اختصاص خواهد داشت.

به گفته وب سایت این شهر ، وی همچنین با اشاره به اقدامات جدید در زمینه خرید و فروش موتورهای برقی و بنزینی اظهار داشت: موتور متخصص می شود و سازنده اصلی است ، برای خریدار مهم است. سپس قیمت دستگاه افزایش یافته و به سطح عملیات تجاری کاهش می یابد.

آقای مفاخریان تأیید کرد که عملیات مرکز خرید و فروش خودرو توسط پیمانکاران در رابطه با مبلغ دریافتی توسط صنایع تهران و سازمان وی انجام شده است. دوره حراج و مقدار مشخصی از درآمد حاصل از خرید خودرو و مرکز فروش به پیمانکار داده می شود ، شرکت برای آماده سازی صنعت و کار پرداخت می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا