علمی و پزشکی

هوآوی برای کمک به تشخیص عفونت‌های تنفسی دست به کار شد

طبق گزارش Clear Report، هواوی پتنت جدیدی برای روشی برای تشخیص عفونت های تنفسی با اندازه گیری اکسیژن خون یا SpO2 ثبت کرده است. این تکنیک می تواند با تشخیص سطح اکسیژن خون، وجود عفونت در سیستم تنفسی را تشخیص دهد. چکیده توضیحات این پتنت کاربرد آن را با روش‌های تشخیص و ابزارهای مرتبط نشان می‌دهد.

در روش تست هواوی عملیات های مختلفی گنجانده شده است. این رویکرد شامل مراحل مختلفی مانند آزمایش عملیاتی اولیه، پاسخ عملیاتی اولیه و انتقال به دستگاه های الکترونیکی است. داده های پارامترهای فیزیولوژیکی دستگاه های الکترونیکی بر اساس اطلاعات اولیه به دست آمده است. هنگامی که اطلاعات مربوط به پارامترهای فیزیولوژیکی برای مطابقت با شرایط از پیش تعریف شده تنظیم شود، اطلاعات صوتی را دریافت خواهید کرد. تعیین اطلاعات فیزیولوژیکی اولیه بر اساس اطلاعات پارامترهای فیزیولوژیکی و اطلاعات صوتی اطلاعات فیزیولوژیکی اولیه را نشان می دهد.

اشباع اکسیژن در خون، تعداد دفعات تنفس، دمای بدن، ضربان قلب و سایر پارامترهای فیزیولوژیکی نمونه هایی از داده های مورد استفاده در فناوری هواوی هستند. این روش به کاربران اجازه می دهد تا خطر عفونت در سیستم تنفسی خود را به سرعت تشخیص دهند و از دقت تشخیص تست اطمینان حاصل کنند.

امروزه ساعت های هوشمند زیادی در بازار وجود دارد که از حسگرهای سطح اکسیژن خون استفاده می کنند، اما نمی توان به داده های آنها اعتماد کرد. با این حال، دستگاه های پزشکی فعلی برای تشخیص دقیق در دسترس هستند.

باید دید آخرین محصول هواوی با فناوری جدید این شرکت چگونه کار خواهد کرد. آیا این دستگاه می تواند اطلاعات قابل اعتمادی ارائه دهد یا با برچسب “از اطلاعات برای مقاصد پزشکی استفاده نکنید” فروخته می شود. البته مثل همیشه این احتمال وجود دارد که پتنت های جدید هواوی مانند بسیاری از گواهی های ثبت اختراع به محصول نهایی ختم نشود.

دکمه بازگشت به بالا