اجتماعی

همشهری: مگر عده ای دیوانه یا مشروبخوار حمله کردند که می گویید به دانشجویان دانشگاه شریف حمله شد؟

فرض کنید شخصی به صورت شما سیلی می زند و شما او را هل می دهید و او روی زمین می افتد و دستش می شکند. آنچه فردا اعلام می شود این است: به همین دلیل دستم را از دست دادم، بنابراین اولین سیلی و محتوای داستان پنهان یا پنهان می ماند.
امروز هم حکایت برخی از دشمنان و دوستانی که باید آنها را شریک مشکوک خطاب کرد همین است. به این عبارت توجه کنید: «به دانشجویان دانشگاه شریف حمله می شود! مثل این است که دانش آموزان بخوابند یا سر کلاس یا یک جلسه آرام و منطقی داشته باشند و عده ای دیوانه یا مست به آنها حمله کنند و بس. آیا این درست است؟ در تیرماه 1397 تیترهای روزنامه آتش زا این بود: «دانشگاه اسکله تهران غرق در خون و خاک»، «عزای عمومی مرجعیت تقلید برای شهدای دانشگاه اسکله» و … اما در آن حوادث تنها یک پلیس. ، عزت ابراهیم نژاد در حال انجام وظیفه بود، کشته شد و تمام.
درباره حادثه زاهدان شنیده اید: «نماز در زاهدان اخراج شد» پس چرا جمعه گذشته اخراج نشدند؟ این سرکوب جمهوری اسلامی ایران است که خود گویای آن است. به عنوان مثال در سال 1377 اخبار عجیبی مبنی بر قتل جوانی به نام پویا بختیاری در کرج منتشر شد اما هیچکس فیلم فعالیت روز قبل و آزادی رباب این جوان را نشنید و ندید. درد و رنج پهلوی توسط پدر او. در ماجرای اعدام نوید افکاری گفتند این ورزشکار جوان را به گونه ای اعدام کردند که انگار در خیابان راه می رفت و تصادفا اعدام شد.

در اینجا قتل مردی با زن و فرزند در اولین قدم توسط او مخفی شد. دارایی های مطرح شده در سخنان دیروز رهبری که به صحنه شتافتند و با اعلام بیانیه و موضع گیری کشته شدن امینی را قتل عنوان کردند نیز در پله دوم قرار گرفت. این داستان سرایی اصلی دشمن است و داستان از ابتدا گفته نمی شود و به این ترتیب ظلم و ستم و بی منطقی نظام تایید و درک می شود.

برای نظام های انقلابی رایج است که دشمن را هل دهند. اما دشمن پایبند به اخلاق هم یک ارزش و یک نعمت است. بداخلاقی به هیچ چیز اهمیت نمی دهد و از چیزی فروگذار نمی کند. اکنون می توان فهمید که چرا رهبران ارشد به یدالله سحابی و بازرگان به خاطر عدم پذیرش جمهوری اسلامی تسلیت گفتند. زیرا آنها یک حزب مخالف هستند که اخلاق را فدای دشمنی نمی کنند. اکنون از تجزیه طلبان و منافقین و قیچیان ملت ایران در سال 57 تا صهیونیسم و ​​غرب یک چهره واحد تشکیل داده اند و اکنون قیمت ها تا حدی تثبیت شده و مفسدان دور شده اند، صحنه دیگری را باز کنید. جایی که تصاویر رسانه ای «دروغ» و «ظلم» است. این هم می گذرد، اما هم باید درس گرفت و هم درس. وظیفه نیروهای وفادار به انقلاب اسلامی این است که گام های اولیه را برای همیشه به نمایش بگذارند و این شدنی است.

23302

دکمه بازگشت به بالا