استان ها

نگاه تک بعدی موجب عقب ماندگی استان قزوین شده است

این طبق گزارش خبرگزاری بنا در پیکازاوین است. هدایت الله جمالی پور روز چهارشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان گفت: “امسال ما مشکلات سخت و دشواری را پشت سر می گذاریم و مدیران ما از مشکلات اشتغال و معیشت رنج می برند.”

وی گفت: بسیاری از مدیران به چالش کشیده شده اند تا پرداخت حقوق کارمندان به تأخیر نیفتد و نارضایتی ایجاد نشود.

قزوین گفت: “دشمن همچنین تلاش کرده است تا نگرش مردم را تغییر دهد و هرج و مرج را افزایش دهد و رسانه های داخلی و بین المللی سعی در افزایش هرج و مرج دارند اما با استراتژی و تلاش استانداران و استانداران.” صبر مردم. ، این مشکل را پشت سر گذاشت.

برنامه 6

جمالی پور افزود: تعامل بین نیروهای شورای امنیت ، استانداری استان و روز جمعه استاندار کل در بالاترین سطح است که استان با کمترین چالش روبرو است.

وی گفت: “حوادث تلخی در نوامبر 1998 در اطراف ما اتفاق افتاد ، اما ما با همبستگی و تفاهم رقابت نمی کنیم و با سلیقه های مختلف در مسیر خدمت هستیم.” اتحاد و تنش باید در استان حفظ شود.

استاندار قزاقستان گفت: “اگر با هم روبرو شویم ، هم مردم خود را از دست خواهیم داد و هم دشمنانمان را خوشحال خواهیم کرد ، بنابراین باید مسیری را طی کنیم که امید و خوشبختی مردم را به همراه داشته باشد.”

آقای جمالی پور با تشکر از همه مدیران و کارگزارانی که مأموریت خود را انجام داده اند گفت: “دارایی های دولتی که داریم مال شخصی نیست بلکه دولت و مردم هستند و ما باید از آنها استفاده کنیم.” این درست است.

شهردار قزاقستان گفت: “جلسه ما در شورای برنامه ریزی خبرگان است و همه باید نظرات خود را بیان کنند ، اما ما باید به گونه ای صحبت کنیم که سوus استفاده نباشد.”

جمالی پور گفت: “سخنرانی ها و گفتگوهای ما باید اصلاح طلب باشد و عشق باید تقویت و بی حرف باشد.”

برنامه 2

استاندار گفت: ما به دنبال منافع شخصی در تصمیمات شورای برنامه ریزی نیستیم ، اما رویکرد ما به نفع مردم و توسعه استان است. اگر از آن به نفع مردم محافظت کنیم و به ویژه برای شرکت یا سرمایه گذار سود نخواهیم داشت.

نمای تک بعدی استان را عقب می اندازد

جمالی پور گفت: “ما نباید مانعی در راه سرمایه گذاری افراد واجد شرایط ایجاد کنیم تا مردم از آن پشیمان شوند ، اما به نظر می رسد جنبه های یک بعدی و یک بعدی باعث عقب نشینی شده است و ما این کار را نکرده ایم.”

وی گفت: پیاده روی آرام در جاده های روستایی ، آسفالت نکردن برخی از جاده ها ، پوشیدن و ریختن اشک و اجاره 80٪ بیمارستان مهمترین چالش استان است که باید با آن کنار بیاییم.

بند نهب به موقع جاری شد

فرماندار کازاوین با تأکید بر آبگیری سد ناهوپ ، یکی از پروژه های اصلی استان ، گفت که با تلاش میکی ، مدیرعامل شرکت آب محلی ، یکی از پروژه های ملی به مرحله رسیده است. رویداد سرگرم کننده

وی افزود: “این پروژه با نظارت و مساعدت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی كشور اعتبار خوبی برای تصفیه و آب دریافت كرده است.”

جمالی پور افزود: “سال آینده ما برای افزایش رضایت در زمینه پزشکی به سایر رویدادها خواهیم پرداخت.”

استاندار قزوین از مدیران شرکتهای آب و فاضلاب ، محصولات گاز و فرآورده های نفتی و استانها برای اقداماتشان تشکر کرد.

برنامه 4

وی گفت: آزادسازی جاده غدیر وظیفه مهمی است که به استان ارزش می بخشد.

جمالی پور یادآور شد: در مورد زمین اختصاص یافته برای بیمارستان 1000 تختخوابی باید ابهام را برطرف کرد و در جایی که احساس می کنیم مشکلی داریم باید وارد آن شویم و آن را حل کنیم تا به س questionsالات بازرسی رسیدگی شود.

وی گفت: حاکم پایتخت کشور است و ما وظیفه داریم از آن محافظت کنیم و از بین بردن این سرمایه کار آسانی نیست.

وی گفت: “مأموریت اصلی سازمان نظارت و نظارت حفاظت از منابع انسانی و بیت المال است و باید سو before ظن ها قبل از اتمام هر کاری برطرف شود و کار به روشی سالم پیش رود.

جمالی پور افزود: در مورد واگذاری زمین برای ساخت بیمارستان 1000 تختخوابی ، باید کمیته ای تشکیل شود و بلاتکلیفی ها منتفی شوند.

وی بازسازی بودجه را یکی دیگر از چالش های این بخش عنوان کرد و گفت: “یاری ، رئیس سازمان برنامه و بودجه ، برای افزایش اعتبار تلاش کرده است ، اما بازسازی آن 10 سال به طول می انجامد.

استاندار قزوین یادآور شد: “برای جلب رضایت کارکنان باید اعتبار جاری پرداخت شود تا حقوق و مزایای کارکنان فراموش نشود.

دکمه بازگشت به بالا