علمی و پزشکیتازه های کسب و کار

نظرات در مورد عقیم سازی سگ های ولگرد چیست؟

جهت کامل تر شدن مطلب پیشنهاد می کنیم که مقاله بیماری گربه های خیابانی را مطالعه کنید. البته این بیماری جزء بیماری های خطرناک برای گربه ها به شمار می رود. سگ های بدون صاحب با رفتار خطرناک توقیف شده و در صورت لزوم معدوم می شوند. صاحب سگ باید کیسه مخصوصی برای جمع آوری فضولات تهیه کند. اگر سگ مکان عمومی را آلوده کند، صاحب آن 80 پوند جریمه می شود و همچنین موظف است محل را تمیز و ضدعفونی کند. 6 ماه حبس، جریمه 50 هزار پوندی برای صاحبان سگ هایی که در اماکن عمومی ترور می کنند و حمله می کنند برای همین عقیم سازی سگ مهم است. این امکان نیز وجود دارد که دامپزشک برحسب شرایط خاص سن 5 یا 6 ماهگی را برای عقیم کردن به شما توصیه کنند. واکسن های سه گانه گربه یا واکسن تری کت واکسن اصلی ضروری برای آن ها می باشد. اولین واکسن های اجرا شده در برنامه واکسیناسیون گربه واکسن سه گانه می باشد که بسیار ضروری است.

بیماری دیابت یکی از بیماری هایی است که در گربه های حمایتی با وزن بالا دیده می شود. هنگامی که یک ماده به دوران فحلیت وارد میشود یک نوع عطر شیمیایی که برای جلب توجه جنس مخالف است از خود بیرون میدهد که این عطر فرومون نام دارد . هزینه نگهداری سگ علاوه بر ملزوماتی که باید فراهم شود تا بتوان آن را به گردش در جامعه برد، برای صاحبان آن یک ضرورت اجتماعی است. برخی از مردم فکر می کنند که در کشورهای غیر غربی قوانین سختگیرانه ای برای نگهداری و کنترل جمعیت سگ ها وجود ندارد. مشکل به حملات متعدد سگ های ولگرد به شهروندان، سایر گونه های جانوری و خطر کپک زدگی این گونه و نابودی گونه های دیگر رسیده است، اما هنوز عده ای که خود را حامی محیط زیست می دانند، معتقدند با سگ ها بدرفتاری می شود. مالتیس یکی دیگر از نژاد های سگ هستند که نسبت به جثه ای که دارند، عمل عقیم سازی آن ها نسبتا ساده تر و کوتاه تر می باشد، اما بعد از عمل باید به آن ها به خوبی رسیدگی شود و غذا های مقوی به آن ها داده شود.

مدیریت شهری نیز طی اقداماتی نسبت به جمعآوری آنان تلاش کرده اما این اقدامات جوابگوی رفع کامل این مشکل نبوده است، چون از یک سو شهرداری اقدام به جمع آوری و عقیم سازی میکند، اما از سویی دیگر سگهایی که در بیابان های اطراف هستند به شهر آمده و وقتی با رفتار مردم شهر مواجه میشوند، در این محیط ماندگار شده و به مرور زمان وقتی با رفتاری متناقض روبه رو میشوند، به اطرافیان و شهروندان حمله میکنند. به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،اسمش را هرچه دوست دارید، بگذارید، ولگرد، بی خانمان، بلاصاحب، این نامگذاریها چیزی از صورت مسئله حل نمیکند، امروز خیابانها و معابر سطح شهرها و روستاهای مازندران، از حضور انبوهی از سگهای ولگرد، تبدیل به قفسی از رعب و وحشت شده است، ترس از سگ در نگاههای وحشت زده شهروندان، از کودکان گرفته تا حتی مردهای جوان، خانه کرده است. به گزارش رکنا، سرقت اموال و تجهیزات سایت عقیم سازی سازمان مدیریت پسماند شهرداری اهواز طی چندروز اخیر موجب برانگیختن تعجب بسیاری از مردم شد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۸۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۰۰۲۲۱۰۰ پیامک فرمایید.

چنانچه نظر یا پیشنهادی در این زمینه دارید، خوشحال می شویم در بخش نظرات با ما و دیگران به اشتراک بگذارید. احتمال اینکه انسانها بر اساس برداشت های شخصی خودشان در مورد ،شاد و یا افسردگی گربه ها قضاوت کنند وجود دارد وقتی انسانی عقیق می شود قدرت فکر کردن درباره تواناییهای که از او گرفته شده است را دارد در نتیجه این مسئله میتواند او را غمگین کند. گربه هایی که در خیابان پیدا می کنید می توانید از آن ها سرپرستی کنید و در کل گربه های حمایتی رایگان هستند، زیرا آن ها نژاد خاصی ندارند و تعداد آن ها در خیابان ها بسیار زیاد است و به همین دلیل است که قیمتی ندارند و می توانید به صورت رایگان آن ها را داشته باشید. اگر شما نیز حیوان خانگی مانند گربه دارید و نگران سلامتی او می باشید می توانید از روش عقیم سازی استفاده کنید. می توانید برای گربه های خود از پت شاپ ها اسباب بازی های مختلفی خریداری کنید. پس از رفع تشنگی در گربه و مقداری نشانه های بهبودی میتوانید غذا دادن به گربه را آغاز کنید. این بیماری می تواند به دلیل کمبود هورمون انسولین و یا کم کار بودن آن باشد.

دکمه بازگشت به بالا