اجتماعی

نظارت پلیس بر بازار شب عید/استقرار پلیس امنیت اقتصادی در میدان میوه و تره بار

رئیس پلیس تهران گفت: پلیس در حال رصد و برخورد دقیق با جرایمی از جمله انبارداری و سودجویی در بازار شب عید است.

سردار حسین رحیمی در گفت وگو با سلام آنلاینمربوط به بازرسی های پلیس بازار شب عید و رسیدگی به پرونده های مجرمانه مانند انبارداری، فروش، قاچاق. از چند هفته پیش شروع شده و همچنان ادامه دارد.

وی افزود: اخیراً چندین خودروی حامل سلاح گرم حامل کالای قاچاق و همچنین انبارهایی که این افراد در آن کالا قاچاق می‌کنند، شناسایی و توقیف کرده‌ایم و پلیس نیز کنترل ویژه‌ای بر حرکت تیراندازی آنها دارد. ما آن را شناسایی کرده ایم و برخورد با خودروی تیرانداز در اولویت پلیس امنیت اقتصادی تهران است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در خصوص بازرسی از بازار شب عید و احتمال ذخیره برخی کالاهای اساسی امروز نیز گفت: پلیس در خصوص میوه های شب عید و اقلام و کلاه شب عید از مدت ها قبل بازرسی خود را افزایش داده است. حتی یک واحد پلیس امنیت اقتصادی نیز در میدان مرکزی میوه و تره بار تهران مستقر شده است تا با جرایم و فرصت طلبی از جمله ذخیره سازی و اخلال در بازارها مقابله کند.

رحیمی افزود: استقرار و اقدامات دستگاه ها برای نظارت بر فضا ادامه خواهد داشت و پلیس اجازه سوء استفاده در این ایام را به سودجویان برای ایجاد مزاحمت برای ساکنان نخواهد داد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا