اجتماعی

نخستین رویداد «پوشاک ایرانی اسلامی هدی» در هفته ملی حجاب برگزار می‌شود

روابط عمومی اداره کل امور بانوان و خانواده از افتتاحیه اولین رویداد “پوشاک ایرانی اسلامی هدی” با همکاری کانون فعالان و کارشناسان حجاب در سالن همایش های مرکز فرهنگی و هنری خبر داد. ایجاد. کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان.

به گزارش سلام آنلاین و به نقل از سایت شهر، روابط عمومی اداره کل امور بانوان و خانواده اولین رویداد “لباس اسلامی ایرانی هدی” را با همکاری انجمن حجاب فعالان و متخصصان در مرکز همایش های فرهنگ و هنر راه اندازی کرد. حوزه هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان.

این رویداد با هدف ترویج فرهنگ عفاف و عفاف میزبان بهترین تولیدکنندگان داخلی عرضه کننده پوشاک خانواده به ویژه پوشاک دخترانه با 15 درصد تخفیف ویژه در 55 غرفه است.

اداره کل امور بانوان و خانواده تشریح کرد: این مراسم با هدف ترویج فرهنگ باکرگی و حجاب و معرفی سبک پوشش و پوشش ایرانی-اسلامی به خانواده در راستای مسئولیت اجتماعی این اداره کل و تشویق خانواده برگزار شد. . از لباس های محلی استفاده کنید.

مراسم افتتاحیه ساعت 16 روز چهارشنبه 30 تیرماه با حضور مریم اردبیلی مدیرکل امور بانوان و خانواده، رستگار سرپرست تیم، امامی اصناف تهران، دبیر شورای کل فرهنگی محسن گرجی برگزار می شود. مدیرکل دفتر صنعت نساجی و لباس و سردار محمدحسین سپهر.

انتهای پیام/

انتشارات اجتماعی

تحقیقگر تخصصی در زمینه تحولات اجتماعی و تأثیر آن بر جامعه. نگارش مقالات کوتاه و مفید.
دکمه بازگشت به بالا