اجتماعی

مهمترین اقدامات ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب‌سازی کشور در سال ۱۳۹۹

رئیس دبیرخانه سازگاری کشور مهمترین فعالیتهای دفتر هماهنگی و نظارت کشور در یک سال گذشته را تشریح کرد.

به گزارش سلام آنلاین. کاظمی مومن سرایی با اشاره به فعالیت های دبیرخانه بهبود ستاد در سال 1999 گفت: برای اجرای قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت و برنامه ریزی و هماهنگی برای بهبود جاده و محیط عمومی. خدمات و حمل و نقل در سال 1999 ، با سازش کامل پروتکل بهداشت و فاصله اجتماعی ، هشت جلسه ستاد هماهنگی و نظارت بر این کشور برگزار شد که یک کار مهم و ویژه است.

وی افزود: در گذشته این جلسات به منظور تسریع در فعالیتهای تأثیرگذار و دستیابی به تصویب چهار جلسه در شهریور ماه ، حضور و میزبانی استاندار تهران هر چند ماه یا سالی یکبار برگزار می شد. آبان ماه با حضور و میزبانی وزیر راه و شهرسازی و آذرماه با حضور و میزبانی وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی.

کاظمی مومن سرایی افزود: “یکی از این جلسات ستاد در استان یزد برگزار شد تا با استفاده از تمرین و تصمیم عملی ، شهر قابل دسترسی را با حضور استاندار و کلیه اعضای ستاد ملی و استانها و اعضا در استان یزد آزمایش کنیم. . برای اجرا تاسیس و با دستگاههای اجرایی سراسر کشور ارتباط برقرار شده است.

وی گفت: “پس از هر جلسه با تشکیل تیم مشترکی از کارشناسان دبیرخانه دفتر ستاد بهبود ، مستقر در سازمان بهزیستی و نمایندگان وزارتخانه ها و دستگاه ها ، اقدامات لازم را انجام دهید.” برای اجرای تصویب برای دستیابی به اهداف و انطباق امکانات و خدمات با محیط و عموم مردم با هدف دسترسی و بهره مندی برای معلولان ، سالمندان و جانبازان.

رئیس دبیرخانه سازگاری کشور با توجه به جلسه ای که در ماه فوریه با اکثریت اعضا در یزد برگزار شد ، گفت: “این جلسه به منظور افتتاح برنامه توسعه و پیشرفت یازادا برگزار شد. این تلاش برای ایجاد یک شهر بدون مانع بود. پس از آن ، آنها قرار بود هر سه ماه یک بار در مورد فعالیت های خود گزارش دهند و سرانجام در سال 1402 شاهد ورود شهر باستانی یوزاد به عنوان اولین شهر بدون مانع و دسترسی بودیم. در کشور.

وی با بیان اینکه 14 جلسه تخصصی کمیته فرعی ستاد نیز تشکیل شده است ، افزود: ابتدا 246 قانون و مقررات برنامه ریزی شهری و معماری معلولین ایجاد شد که به کلیه دستگاه های اجرایی ، مهندسین ، مشاوران ، مهندسین مصوب شد اعلام کنید که از قوانین پیروی می کنید

رئیس دبیرخانه سازگاری کشور از انتخاب 51 شهر و پنج روستا در 31 استان کشور به عنوان پایلوت شهرهای آزمایشی در برنامه سه ساله از سپتامبر 1999 تا 1402 نام برد.

وی در ادامه به ارزیابی وضعیت سازگاری ساختمانهای اداری در تئاتر شهید رجایی پرداخت و منعکس کننده روند رو به رشد فعالیتها در زمینه سازگاری و راحتی بود و نشانه هایی از سازگاری را برای سازگاری با ساختمان با استفاده عمومی و قابلیت دسترسی نشان داد. تحرک و سایر معلولیت ها را اهدا کنید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا