استان ها

مهاجری: خیلی‌ها گفتند به مسجدسلیمان نرو/ یقین دارم در لیگ می‌مانیم

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: یک لحظه غفلت باعث شد جشن بقای ما به تعویق بیفتد اما مطمئنم این تیم در لیگ ماندگار خواهد شد.

به گزارش سلام آنلاین، رضا مهاجری در نشست خبری پس از تساوی امشب مقابل تیمش مقابل نفت آبادان با تسلیت حادثه کلانشهر آبادان، گفت: پر از اتفاق و اتفاق. یک لحظه غفلت جشن بقای ما را به تاخیر انداخت، اما مطمئنم تیم در لیگ خواهد ماند.

بازیکنان من سخت کار کرده اند و پتانسیل خود را درک کرده اند. توقع زیادی از بازیکنانم داشتم، اما روزی که هدایت تیم را بر عهده گرفتم، همه گفتند که ریسک بزرگی می کنی. خیلی از بزرگان به من گفته اند که ریسک نکن و نرو. اما من آمدم و شروع به کار کردم و همه پشت کار بودند و فوتبال بازی کردیم و نتایجی گرفتیم که فکر می کردم می توانیم یار مسجدسلیمانی را راضی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: نکته تاسف بار این بود که در دقیقه 94 غافلگیر شدیم که سه امتیاز را به راحتی از دست دادیم اما چیزی از ارزش بازیکنانم کم نکرد. کمک داور اشتباهی مرتکب شد که به نظرم خطای دید بود. گل اول را زدیم، سرنوشت ما با پرچم داوری تغییر کرد و نیمه اول را در رختکن بردیم. اما صادقانه بگویم، باید دست هیئت منصفه را ببوسید. آنها با حداقل کار می کنند. روز جام جهانی بازیکنانی دارد. من اشتباه امروز را جزئی از اشتباه داور می دانم و به آنها خسته نباشید می گویم. فکر می کنم تیم ما در لیگ جا مانده است اما روی کاغذ بیشتر کار می کنیم و امیدوارم هفته آینده جشن بقا بگیریم و برای فصل بعد برنامه ریزی کنیم تا تیم نفت در چنین روزی گیر نکند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا