اقتصادیتازه های کسب و کار

معرفی درختان برگ قرمز برای باغ

درخت افرا قرمز این قابلیت را دارد که تا ارتفاع 9 متر نیز رشد کند. بدین ترتیب ارتفاع این درخت بین 2 الی 9 متر پیش‌بینی می‌شود. فراهم کردن شرایط ایده‌آل برای رشد این درخت تاثیر بسیار زیادی بر روی رنگ برگ درخت افرا دارد. بدین ترتیب در صورتی که مشاهده شود، درخت افرا دارای برگ‌هایی به غیر از قرمز شفاف و زیبا بوده، باید به فکر تغییر شرایط نگهداری از آن باشیم تا بتوانیم بهترین شرایط را برای درخت ایجاد نماییم. در هر سال یک درخت افرا قرمز می‌تواند به طور میانگین 30 الی 60 سانتیمتر رشد کند. بدین ترتیب چند سال طول می‌کشد تا این درخت به حداکثر ارتفاع ممکن برسد. برای  خرید عنبر سائل و سایت خرید گل کلیک کنید.

سرعت رشد درخت افرا قرمز

درخت افرا قرمز از جمله درختانی بوده که رشد بسیار سریعی نداشته، اما معمولاً این قابلیت را دارد که پس از گذشت چند سال رشد خوبی داشته و ارتفاع آن گاهی به 9 الی 10 متر نیز می‌رسد. بدین ترتیب زمانی که نیاز به یک درخت با ارتفاع نسبتا بلند و زیبا داشته باشیم، می‌توان افرا قرمز را گزینه بسیار خوبی در نظر داشت.

هنگامی که نهال درخت افرا قرمز کاشته می‌شود، رشد آن بسیار بیشتر خواهد بود. برعکس در هنگام بلوغ سرعت رشد این نوع درخت‌ها کاهش می‌یابد. بدین ترتیب زمانی که نیاز به درخت بلند بوده، می توان نهال این درخت را کاشت. زمانی هم که نیاز به درخت افرا قرمز با ارتفاع کمتر می‌باشد، می‌توان اقدام به کاشت درخت با سن بیشتر کرد. این کار باعث می‌شود تا درخت رشد زیادی نداشته باشد و ارتفاع آن از اندازه مد نظر بیشتر نشود. درخت‌های قدیمی تر را نیز مانند نهال می‌توان به راحتی کاشته و به هیچ عنوان از بین نمی‌روند. البته باید اصول مربوطه را نیز به خوبی رعایت کرد تا آسیبی به ریشه درخت وارد نشود.

شرایط لازم برای کاشت درخت افرا قرمز

کاشت درخت افرا قرمز نیاز به شرایط بسیار پیچیده و خاصی ندارد. البته برخی از شرایط جوی ممکن است به این درخت آسیب بزند که اطلاع دقیق از این شرایط کمک می‌کند تا بتوان به خوبی از درخت افرا محافظت کرد. هوای سرد و یخبندان از جمله شرایطی است که برای کاشت این درخت مناسب نمی‌باشد. هوای بیش از حد سرد می‌تواند باعث بروز آسیب‌های جدی به درخت افرا قرمز شود.

بادهای تند از دیگر مواردی به شمار می‌روند که می‌توانند باعث آسیب رسانی به درخت افرا شوند. بدین ترتیب در مکان‌هایی که بادهای تند وجود داشته نمی‌توان اقدام به کاشت این درخت کرد تا زمانی که بادها از بین بروند و یا شدت باد کاسته شود. فصل پاییز زمان مناسبی برای کاشت درخت افرا قرمز است. این در حالی است که هنوز هم افراد بسیار زیادی وجود دارد که ترجیح می‌دهند در فصل بهار اقدام به کاشت این درخت بنمایند. در فصل پاییز معمولاً ریشه بسیاری از درختان در حال استراحت بوده و رشد نمی‌کند، اما ریشه درخت افرا از این قاعده پیروی نمی‌کند و در فصل پاییز نیز در حال رشد است.

افرا ژاپنی

افرا ژاپنی یا توری “ملکه زرشکی” یکی از درخشان ترین سایه های قرمز را دارد.شاخ و برگ هایی با رنگ های زیبا با برگ های بسیار نازک تقسیم شده که بافت توری ظریفی دارند و شاخه های کمانی تیره، و همچنین بسیار کوچک . بنابراین می توانید آن را حتی در باغ های معمولی، حتی در ظروف، پرورش دهید! شاخ و برگ به زیبایی آویزان است، در باد تکان می‌خورد و از بهار تا پاییز قرمز می‌ماند. افرا ژاپنی گیاهی قوی است، با برگ هایی که در آفتاب گرم تابستان نمی سوزند. این درخت برنده جایزه شایستگی باغ توسط انجمن سلطنتی باغبانی است. افرا توری “Crimson Queen” برای باغ های ژاپنی، شهری و همچنین برای تمام طرح های غیررسمی مناسب است. شما همچنین می توانید آن را در تراس و پاسیو داشته باشید، زیرا برای ظروف ایده آل است، اگرچه آنها باید بزرگ باشند.

ارغوان کانادایی

درختی با اندازه متوسط ​​با شاخ و برگ هایی با رنگ شگفت انگیز است. برگها در تمام طول سال قرمز تیره و قرمز شرابی تیره، الماسی شکل و آویزان هستند.آنها همچنین بسیار بزرگ هستند، حدود 12 سانتیمتر عرض دارند. آنها در پاییز سایه های زرد طلایی به خود می گیرند و جلوه ای از آتش سوزان با نور درخشان را در باغ خود به شما می دهند. در بهار، قبل از آمدن برگ ها، با گل های صورتی زیبا نیز خیره کننده است.همه این رنگ های مختلف جایزه شایستگی باغ را توسط انجمن سلطنتی باغبانی به دست آورده درختی است که برای باغی پویا می‌خواهید که در طول سال تغییر رنگ دارد.در طراحی سنتی، طبیعی یا غیررسمی و پارک های عمومی می توان از این درخت استفاده کرد.

سیب گل نقره ای قرمز

درخت خزان کننده نیمه مجنون، با اندازه متوسط ​​است که رنگ زیادی برای ارائه دارد. در واقع مقدار زیادی قرمز!برگها بیضی شکل، قرمز برنزی و بزرگ به طول حدود 7.5 سانتیمتر هستند و با رنگ نقره ای جالب پوشیده شده اند که جلوه های نوری جالبی ایجاد می کند. گل ها نیز قرمز، معطر و ماندگار هستند. و به دنبال آنها میوه ها قرار می گیرند که حدس زدید هم رنگ هستند! اگر می خواهید این رنگ را از بهار تا پاییز داشته باشید، اما در طول فصل تغییر می کند، گلدار نقره ای قرمز ایده آل است. این گیاه برای همه باغ های غیررسمی به عنوان یک گیاه نمونه یا در گروه های کوچک با درختان دیگر مناسب است. آلودگی را تحمل می کند و این باعث می شود برای باغ های شهری مناسب باشد.

درخت پر

برگ‌های پهن، بیضی شکل و قرمز روی شاخه‌های عمودی ظریف با فواصل منظم می رویند.این به آن ارزش تزئینی زیادی می دهد، با الگوهای بصری زیبا، و برگ های تقریباً مجسمه ای. شکوفه‌ها در تابستان مشاهده می شوند. آنها در واقع دسته‌هایی از گل‌هایی هستند که رنگ‌هایی از صورتی تا بنفش دارند. ایده آل برای درخشش در تمام طول سال هستند ، شما می توانید آن را به عنوان یک درخت و همچنین به عنوان درختچه پرورش دهید. مقاوم در برابر سرما نیز هست. درخت پر یک درخت کوچک با نگهدار کمی است که می توانید آن را در پرچین ها و حتی حاشیه ها، مکان های برجسته به عنوان یک گیاه نمونه بکارید.

انگم سیاه

درختی باشکوه با شاخ و برگ های رنگی جالب است. آنها در واقع با رنگ سبز شروع می شوند، اما به زودی قرمز می شوند و مقداری زرد می شوند و تا یخبندان باقی می مانند.شاخ و برگ کاملاً ضخیم، بسیار براق، بیضوی و با بافت نازک علیرغم اندازه بزرگ هر برگ – به طول 15 سانتی متر است. روی تاج پهن و مخروطی شکل این درخت ،شاخه‌ها و برگ  حیاط، باغ و فضای بیرونی خانه زمانی می‌تواند زیبا و شاداب کننده باشد که سرسبزی در تمام طول سال فضای سبز را در بر بگیرد. استفاده از گیاهان همیشه سبز در طراحی محوطه باعث می‌شود حس و حال مثبت و فضای دلنشین همیشه حکم فرما باشد. در این پست چند نمونه از درختچه‌های همیشه سبز را معرفی می‌کنیم.

آیدا چم سورکی

آیدا چم سورکی هستم متولد 1381 تحصیل کرده در رشته علوم تربیتی و علاقمند به نویسندگی و فعال در شبکه های اجتماعی
دکمه بازگشت به بالا