استان ها

ماه مبارک رمضان در دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار چگونه گذشت؟

محسن ولایتی در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از سبزوار به تشریح برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار در ماه مبارک رمضان 1401 پرداخت و گفت: داشته اند. در ماه مبارک رمضان 1443 و با حضور اساتید گروه معارف اسلامی حدود 50 سمینار با موضوع قانون تقلید و روزه با همکاری نهادهای نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها و ستاد برگزار شد.جلسه مرکزی تفسیر نماز سوره. آموزش روخوانی النمل قرآن ویژه کارکنان و دانشجویان برگزار می شود.

وی برگزاری مراسم صبحگاه و افطار همراه با اقامه نماز عاشورا را از دیگر برنامه های آزاد اسلامی سبزواری در ماه مبارک رمضان عنوان کرد و افزود: با همکاری مزار شهدای گمنام و بسیج دانشجویی دانشگاه.


بیشتر بخوانید:

دانشگاه آزاد سبزوار چه تیم هایی را به مرحله دوم معرفی کرد؟


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه سبزوار این دوره را یکی از پرمخاطب ترین برنامه های دانشگاه با موضوع دین و قرآن در ماه مبارک رمضان عنوان کرد که با همکاری تیم آموزش علوم و صنایع غذایی گروه علوم پایه و مشاوران فرهنگی و آموزشی دانشگاه برنامه ریزی و برگزار می شود.

در مراسم رژه روز جهانی قدس به مناسبت سالگرد معلمان توزیع شرکت کنید کارشناس مراجعه کلینیک مشاوره امین به خوابگاه خواهران جهت بررسی وضعیت فرهنگی و بهداشت محیطی و همچنین روزه داری پیش دبستانی توسط دانشکده دانشگاه از دیگر برنامه های متنوع دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار در ماه مبارک رمضان است. . 1401 به بعد: و اقبال دانش آموزان شرکت کننده در ویژه برنامه ها و مناسبت های ماه مبارک رمضان امسال در دانشگاه آزاد اسلامی و مدرسه صبایور سما قوت گرفته است.

انتهای پیام/4121/4062/

دکمه بازگشت به بالا