تازه های کسب و کارعمومیفرهنگ و هنر

لیست کتاب های آموزش زبان با تخفیف ویژه

یکی از بهترین منابع برای یادگیری هر موضوعی، به خصوص یادگیری زبان انگلیسی، عربی و ترکی از راه کتاب آموزش زبان است. اما سوال پیش می آید که چه کتابی را انتخاب کنیم تا پول و وقتمان هدر نرود؟ یکی از راهکار هایی که در یادگیری زبان انگلیسی بهتر و بیشتر به ما کمک می کند، خواندن کتاب رمان یا داستان و کتاب های جذاب دیگر است که در مقایسه با کتاب های آموزش زبان وگرامر انگلیسی، قادر است کمک بیشتری به تقویت مهارت های شما در زبان انگلیسی کند. با خرید کتاب آموزش زبان با تخفیف ویژه، می‌توانید با کمترین هزینه ب بالاترین سطح تسلط از زبان مورد نظرتان برسید.

نظریات پروفسور کرشن راجب کتاب آموزش زبان

یکی از بزرگترین زبان شناسان اکنون آقای پروفسور استفان کرشن است. ایشان در یکی از سخنرانی های خود در رابطه با یادگیری زبان با استفاده از کتاب های غیر درسی صحبت کرده‌اند. در آن سخنرانی در مورد مقایسه یادگیری زبان انگلیسی با خواندن کتاب درسی و غیر درسی، صحبت شد و ایشان تاکید داشتند که برای یادگیری زبان انگلیسی، کتاب های جذاب غیر درسی از خواندن کتاب های درسی بسیار بهتر و تاثیرگذار تر  است.

آقای کرشن در سخنرانی خود این گونه فرمودند که: منبع اصلی تقویت مهارت خواندن و افزایش دایره ی لغات مطالعه ی آزاد و داوطلبانه است و همچنین منبع اصلی در به کارگیری ساختارهای پیچیده ی گرامری توانایی ما در آن بوده. منبع اصلی در نوشتن یک نوشته به شیوه ی صحیح توانایی ما در آن می باشد و این گونه است که منبع اصلی اکثر اطلاعات ما از محیط پیرامون است. پروفسور کرشن، در سخنرانی خود به یک آزمایش که روی دانش آموزان جزیره ی فیجی صورت گرفته بود، اشاره نمود. که در این آزمایش زبان آموزان را به دو گروه تقسیم نمودند.

گروه اول گروهی است که با روش معمولی و با کمک کتاب های آموزش زبان انگلیسی به یادگیری زبان انگلیسی می پردازند اما گروه دوم گروهی است که با کمک کتاب های داستان جذاب زبان را یاد می گیرند. نتیجه این آزمایش این گونه بوده که گروه دوم پس از هشت ماه، با سرعتی بیش از دو برابر معمول مهارت های زبان آن ها تقویت یافته است و پس از دوسال این سرعت نیز بیشتر شده.

این تحقیق دارای یک نکته بسیار جالب دیگراست که گروه اول با اینکه به طور مستقیم گرامر زبان انگلیسی را آموزش دیده اند اما نتایج امتحانات گروه دوم نشان می‌دهد که آن ها که هیچ آموزش گرامری ندیده از گروه اول که گرامر را آموزش دیده اند خیلی بهتر است. به همین دلیل است که تخفیف گذاری بر روی کتاب باعث فروش بیشتر و افزایش علم خریدار شده و در روند افزایش آگاهی جامعه نیز موثر است.

کتاب های آموزش زبان با تخفیف ویژه
کتاب های آموزش زبان با تخفیف ویژه

خرید کتاب آموزشی زبان

تحقیقات علمی پروفسور کرشن تنها دلیل اثبات این نظر که مطالعه ی آزاد و داوطلبانه کتاب های جذاب، نحوه بهتری برای یادگیری زبان انگلیسی است. نه تنها زبان انگلیسی بلکه زبان‌های دیگری هم در ایران وجود دارند که کتابشان در کتابفروشی‌ها و سایت ‌های فروش کتاب هست. افراد زیادی به یاد گرفتن زبان علاقه نشان می‌دهند اما گرانی امروزه کتاب‌ها باعث شده که عده کمی بتوانند نسبت به علاقه خود پیگیری نشان دهند. اما با تخفیف خوردن کتاب‌های آموزش زبان، این امکان را به مخاطب می‌دهیم که کتاب آموزشی خود را با بهترین قیمت خریداری کرده ‌و از مطالب آن استفاده کند. با خرید کتاب آموزشی زبان، گرامر و لغات را فرا گرفته و حتی در مواقعی نیاز به رفتن کلاس آموزشی ندارید. اما توجه داشته باشید که حتما از کتاب آموزشی معتبر استفاده کنید. در بیشتر فروشگاه‌‌ها و سایت‌های کتاب، کتاب آموزشی زبان تخصصی یا معتبر با قیمت فوق العاده بالایی ب فروش می‌رسد. این در حالی است که در سایت برات، تمامی کتاب‌های رفرنس اصلی و ترجمه شده نیز با قیمتی به صرفه در خدمت مشتریان قرار می‌گیرد.

انواع کتاب های آموزش زبان با تخفیف ویژه

لیست کتاب‌های آموزش زبان بسیار طولانی و متنوع است. چرا که انواع آموزش‌های زبان ترکی، اینگلیسی، آلمانی، عربی و سایر زبان‌ها نیز در گنجینه کتاب‌های آموزشی برات جای گرفته و هرکدام نیز دارای عنوانین متفاوتی است. بدیهی است که کتاب‌های ترجمه شده نسبت به کتاب‌های دیگر، پر هزینه تر است. اما نکته جالب اینکه کتاب‌هایی که در سایت برات به عنوان کتاب‌های گران قیمت نام گذاری می‌شوند نیز نسبت به سایر سایت‌ها و فروشگاه ها ارزان تر است. این تخفیف ناشی از فروش مستقیم کتاب از ناشر به خریدار بوده و هم برای خریدار و هم فروشنده نیز سود رسان است.

یاد گرفتن زبان بدون رفتن به کلاس و پرداخت هزینه‌های اضافی

رفتن به کلاس آموزش زبان، برای عده ای وقت گیر و برای عده ای پرهزینه است. خرید کتاب آموزش زبان با تخفیف ویژه به فرد کمک می‌کند تا بدون پرداخت هزینه زیاد برای کلاس یا کتاب‌، به هدف خود برسد و زبان را کامل یاد بگیرید. جهت راهنمایی بیشتر می‌توانید با تیم فروش انتشارات آثار برات در ارتباط باشید.

دکمه بازگشت به بالا