فرهنگ و هنر

لشگرکشی آفرودسواران به الوند! – سلام آنلاین

به نظر می رسد قصد آنها از بین بردن کامل الوان بود و یکی از آنها پاکسازی جاده عادی آنها بود ، دیگری قطع درختان ، باز کردن محفظه موتور و در جای دیگر حفارهای غیرمجاز در را می زدند. اکنون ما در مورد جاده ایجاد شده برای آموزش صحبت می کنیم و برای موتورسواران و موتورسواران جالب است!

اگرچه به نظر می رسد ویرانی تاریخ و طبیعت الوان ، سازمان منابع طبیعی پیش از این خطوط و علائم خود را برای حضور معابر جاده ای در این منطقه ترسیم کرده است ، اما به نظر می رسد که دهان حفاران غیرقانونی پیدا شده است. مسیرشان به سمت ورزش است. آنها دو روز پس از ارتقاء حرفه ای مدیر استان منابع طبیعی ، موتورهای سواری خود را به سمت الوان سوق دادند.

به گزارش سلام آنلاین ، حدود یک هفته پیش در روز چهارم مرداد ، اسفندیار خزایی مدیرکل منابع طبیعی و مدیریت شهری همدان در روز چهارم مرداد گفتگو وی گفت: “برخی از كاربران جاده ای در مناطقی با منابع طبیعی با ارزش از جمله كوهها و دامنه های الوندر ، درامورا ، مورابچیهیدیا و طارقاداری حضور دارند ، در حالی كه از این پس اجازه ورود به آنها را نخواهیم داد.” “این مناطق.” منابع طبیعی را نابود کنید. گشت ، نظارت و شناسایی عاملان تخریب منابع طبیعی تقویت شده است. گردشگری و ورزش بدون حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست بی معنی است و سوار شدن در خیابان ها منجر به از بین رفتن محیط زیست و منابع طبیعی می شود. سوار شدن در جاده و موتور سیکلت باعث آسیب جدی به اکوسیستم های طبیعی و زیستگاه ها و همچنین ساختمان ها و سازه های خاک می شود.

یک هفته پس از انتشار شایعات ، افرودیت به “بستر” (یخچال) رفت و موتورسوار به “کلاه قاضی” رفت؛ جاده مرکز کوه الوندی در فهرست میراث طبیعی قرار دارد و حمایت از آن در دستور کار بسیاری از آژانسهای مسئول قرار دارد.

آنها اظهارات شخص مسئول منابع طبیعی را تهمت می زنند

در مصاحبه با سلام آنلاین ، حسین زندی ، فعال میراث فرهنگی در همدان ، منطقه زیر دوچرخه موتورسواران و عابران پیاده را منطقه طبیعی زیر کوههای الوند توصیف کرد. تاکنون حضور این افراد در مناطق طبیعی و بکر کوه های آلپ افزایش یافته است و خسارات وارد شده به این منطقه نیز به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

وی با اشاره به ابلاغیه مدیرکل منابع طبیعی ، “مجاز نیست که Apodisia وارد عرصه طبیعی همدان شود” ، افزود: به نظر می رسد فعالیت های این تیم ورزشی نوعی حرف نامناسب است. از افسر مسئول. “

وی از خسارات وارده به موتورسواران و موتورسواران به نقاط مختلف الوان آگاه است ، بنابراین حوادث دو یا سه سال گذشته اعتراض کوهنوردان و فعالان محیط زیست را برانگیخته است. و سرانجام مقامات را مجبور به واكنش كرد.

وی گفت: “طی دو یا سه سال گذشته ، فعالان میراث طبیعی و گردشگری به دنبال مقامات برای اعتراض بودند: ما نمی دانیم کدام نهاد باید مسئول منابع طبیعی یا محیط زیست باشد.” در حقیقت ، هیچ کس پاسخگو نبود تا اینکه بالاخره یک هفته پیش ، مدیرکل منابع طبیعی همدان به رسانه ها گفت: “آنها در حال شناسایی عاملان تخریب هستند و گردشگری و ورزش بی معنی است. اصلاً بدون حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست. “برای جلوگیری از تخریب عناصر طبیعی باید اقدامات بین المللی انجام شود.”

سندی در ادامه تأکید می کند که کاربران جاده ای و موتورسواران نیز دارای مراکز و کلاس های خاص خود هستند. آنها حتی مسیرهای پیاده روی و مسابقه را نیز دارند و اعضای کارکنان خارج از جاده می توانند از آن مسیر استفاده کنند. همین افراد به سایت خود علاقه ندارند و تمایل دارند در وسط کوههای اطراف همدان و مناطق طبیعی الوان تمرینی و تفریحی داشته باشند.

این فعال فرهنگی و محیط زیست با تأکید بر ممنوعیت ورود وسایل نقلیه با لاستیک های بزرگ که وارد منطقه طبیعی می شوند ، تصریح کرد: این لاستیک ها باعث می شود که با صدای صدای موتور سیکلت ها و اتومبیل ها از بین رفتن پوشش گیاهی و آسیب دیدن پوشش حیوانات از پرندگان بترسند. و از طرف دیگر ، این چرخه ها لانه حیوانات را نابود می کنند ، آنها همچنین نادرترین پوشش گیاهی منطقه را از بین می برند و از طرف دیگر زمین در آن منطقه از بین می رود.

به گفته وی ، مردم روستاهایی که به کوه های الوان منتهی می شوند ، مانند دارل ، موربک و هایدارا و سایر روستاها ، اخیراً نامه اعتراضی نوشتند و از آنها خواسته بودند که وارد کوه های الوان نشوند و حتی ماشین سوار کنند. جمعه وارد این منطقه شوید. آنها حتی اگر همه راهها بسته نشده بودند ، این منطقه را مسدود کردند.

فعالان میراث فرهنگی همدان با استناد به مدیرکل منابع طبیعی استان گفت: گشت های محلی برای جلوگیری از چنین فعالیت هایی ادامه دارد: در حالی که مقامات رسمی اعلام کردند که گویا گشتی وجود ندارد. هیچکدام در این مناطق فعال نشده اند ، در غیر این صورت مطمئناً قادر به قدم زدن در کوهها نخواهند بود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا