عمومی

لزوم پرداخت تسهیلات به متقاضیان واحدهای تولیدی در کردستان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، علی نوری شامگاه شنبه در جلسه کارگروه هماهنگی و رفع موانع تولید استان که در محل فرمانداری گمنام استانداری استان برگزار شد، گفت: در حال حاضر بیش از 1500 واحد تولیدی در حوزه صنعتی فعال هستند. و بخش های معدنی استان کردستان. 7070 میلیارد ریال محل اعلام شده برای بخش صنعتی استان است.

وی با بیان اینکه امسال 3 هزار و 200 میلیارد ریال بودجه اختصاص یافته و تاکنون 2 هزار و 500 میلیارد ریال آن پرداخت شده است، گفت:

معاون هماهنگی اقتصادی استاندار کردستان بر لزوم پرداخت مطالبات بانک ها به نامزدها تاکید کرد و گفت: بانک ها نهادی خدماتی هستند که رسالت اصلی آن پرداخت مطالبات به داوطلبان است.

نوری توسعه کردستان را نیازمند حمایت مناسب دانست و گفت: حمایت به موقع و مناسب موجب توسعه و پیشرفت کردستان می شود.

وی از تغییر رویکرد این تیم برای تسهیل و رفع موانع تولید استان از سال آینده خبر داد و گفت: در این کارگروه موضوعات موثر بر توسعه زیرساخت های مرزی، صنعت و گردشگری مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

بختیار خلیقی مدیرکل صنعت معدن و تجارت کردستان نیز از تشکیل 210 کارگروه برای تسهیل و رفع موانع تولید استانی خبر داد و گفت: 1885 پرونده در این گروه مورد بررسی قرار گرفت و در آخر نیز مواردی وجود داشت. 3,328. پرونده تایید شد.

دکمه بازگشت به بالا