عمومی

قتل یک پدر بدست فرزندش با ۴۰ ضربه خنجر!

پیرمرد 30 ساله ای که 20 روز پیش در بیمارستان روانپزشکی آزاد شد پدرش را با 40 بخیه کشته است.

به گزارش سلام آنلاین ، روزنامه خراسان گزارش داد که این حادثه دلخراش دوشنبه گذشته ساعت 9 شب در طبقه دوم ساختمانی در جاده توحید مشهد رخ داد که مردی 57 ساله تماس گرفت. دختر بزرگ وی و درد او را از طریق تلفن نشان داد . بازنشسته ضمن شکایت از رفتار و آزار و اذیت پسر مجردش ، ناگهان فریاد زد و تلفن خود را گم کرد.

دختر با شنیدن فریاد پدر نگران شد که هر آنچه از طرف دیگر برای شنیدن دوباره پدرش فریاد می کشد بی فایده است و فقط صدای مبهمی است.

زن جوان که شوکه و شوکه شده بود ، به سمت خانه پدری خود در جاده توهوی قدم زد ، جایی که قلب او می تپید و احتمال تصادف غیرقابل تخریب بدن او را لرزاند زیرا برادر بزرگتر وی 30 ساله وی از بیمارستان روانی ابن سینا مشهد ترخیص شد حدود 20 روز قبل از آنكه پدری تلفنی از رفتار و آزار پسرش شكایت كند!

زن جوان تلفن را برداشت و ماجرا را به پلیس 110 گزارش كرد و دقایقی بعد خودش با چهره ای ترسیده به طبقه دوم ساختمان رسید اما آنچه را دید باور نمی كرد. پدر توسط برادر کوچکترش به طرز وحشیانه ای با ضربات چاقو کشته شد و کف آن در خون غرق شد.

در همین حال ، مقامات انتظامی ضمن محافظت از صحنه ، به قاضی ویژه مربوط به قتل عمدی در مساحاد گفتند كه پسری 30 ساله در نزدیكی دیواری ایستاده و خون روی دست دارد و به جنازه پدرش نگاه می كند.

دقایقی بعد با حضور قاضی حسن زازاکی در صحنه جنایت ، تحقیقات قضایی آغاز شد و مشخص شد که یک افسر بازنشسته 57 ساله توسط شمشیری به طول بیش از 40 سانتی متر کشته شده است.

در بازرسی از دفتر 211 شعبه دادستانی ماساچوست و انقلاب همچنین مشخص شد که “حسین” (پسر مقتول) حدود 20 روز قبل از بیمارستان روانی مرخص شده است. وی یک ماه در بیمارستان روانپزشکی به سر می برد و خواهر حدود پنج سال است که با مادرش زندگی می کند و از آن روز به بعد حسین چنان افسرده شده است که سعی کرده او را بکشد.دوست دخترش قبلاً در یک مرکز روانپزشکی بستری بود. آره.

تحقیقات همچنین نشان می دهد پسری 30 ساله از چند روز قبل مصرف مواد مخدر را متوقف کرد زیرا خواهرش به او گفت با خواهرش تماس بگیرد که مقداری از مواد مخدر برادرش را پیدا کرده است.در آشپزخانه با نمایش “حسین”. او قرص مخفی را به آشپزخانه انداخت.

پس از تحقیقات مقدماتی در صحنه ، قاتل 30 ساله با دستور قاضی ویژه قتل به بیمارستان روانپزشکی ابن سینا مشهد منتقل شد و تحقیقات بیشتر به دنبال انتقال این مرد 57 ساله انجام شد. بدن مرد به پزشکی قانونی.

در همین حال ، پنجشنبه گذشته ، دو قتل خانوادگی در مشهد رخ داد. در عین حال ، وقوع قتل های بیشتر در ماه های اخیر در نتیجه ترک بیماری روانی در جامعه ، نیاز به توجه و مراقبت را دوچندان می کند. مراقبت در نگهداری آنها.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا