فرهنگ و هنر

فعالیت مستمر و موثر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

حجت الاسلام والمسلمین خداداده در نشست ستاد هماهنگی شهدای کانون فرهنگی هنری مساجد کشور اظهار داشت: کانون های مساجد در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است. فعالیت های خوبی را برنامه ریزی و اجرا می کنند و در طول سال ادامه می دهند.

به گزارش سلام آنلاین، به نقل از روابط عمومی دفتر هماهنگی مرکز فرهنگی هنری حجت الاسلام والمسلمین کمال الدین خداداده در جلسه رسیدگی به امور ایثارگران اداره هماهنگی فرهنگ و هنر. وی با بیان اینکه کانون مساجد کشور روز دوشنبه (17 خرداد) در محل ستاد برگزار شد، گفت: اهمیت و ارزش مسجد در عرصه سیاسی و فرهنگی کشور بر کسی پوشیده نیست. : مسجد در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پیشگام است. همانطور که بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام می کند بیش از 95 درصد شهدای انقلاب اسلامی را مساجد تشکیل می دهند.

مسئول هماهنگی کانون فرهنگی هنری مصلی کشور افزود: . این فرهنگ قابل حل است.

وی افزود: نیروهای ستاد هماهنگی کانون فرهنگی هنری مسجد از خانواده معظم شهدای کشور شبانه روز به صورت غیرمنتظره و خالصانه و متواضعانه مشغول به کار بودند. این افراد خدمت به مسجد و تلاش برای انقلاب اسلامی را وظیفه خود می دانند.

علی تن در این دیدار جایگاه شهدا در نظام جمهوری اسلامی را والا و مهم دانست و گفت: تقویت فرهنگ ایثار، شهادت و جهاد وظیفه ماست و خوشبختانه کانون فرهنگی و هنری مسجد است. در این زمینه عملکرد خوبی داشته است.

مشاور وزیر فرهنگ و اسلام گفت: وظیفه ما نظارت بر وضعیت تک تک شهدای مرتبط با این وزارتخانه است و این امر شامل کارکنان ستاد هماهنگی مرکز فرهنگی و هنری می شود. هنر مسجد در کشور.

وی با بیان اینکه ما عزت، امنیت و سربلندی کشورمان را مدیون فداکاری خانواده های قربانیان و خانواده های آنها هستیم، گفت: اقدامات خیری از سوی مسجد و کانون فرهنگی هنری مسجد در راستای ترویج فرهنگ ایثار و ایثار انجام می شود. و احترام به خانواده آن مرحوم.

حجت الاسلام مشاور مسئول هماهنگی کانون فرهنگی هنری مسجد کشور نیز در این دیدار با بیان اینکه کانون فرهنگی هنری مسجد در راستای تجلیل از مقام شامخ شهدا کارهای بسیار خوبی انجام داده است، گفت: امسال. دیگر آنها اقدام مؤثرتری انجام می دهند. کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در زمان شیوع ویروس کرونا اقدامات خوبی در عرصه‌های جبهه مقاومت و جبهه سلامت انجام دادند و در این مناطق نیز شهدایی را تقدیم نظام کردند.

در این نشست راه اندازی کانون ایثار و شهادت و ثبت فعالیت های آنان در سامانه کودک مسجد از مهمترین فعالیت های دفتر هماهنگی کانون فرهنگی هنری مسجد در کشور است. .

همچنین فعالیت در حوزه ادبی، ترانه، شعر، خاطره گویی، تولید کلیپ در جهت ترویج فرهنگ ایثار و ایثار، برگزاری مسابقات و جشنواره ها در حوزه های فرهنگی، هنری و ورزشی، پیوند خانواده. یادواره شهدا تولید محتوا در زمینه ایثار، شهادت و جهاد می کند و انتشار این مطالب در فضای مجازی از برنامه های ستاد هماهنگی مرکز فرهنگی هنری کلیسای جامع اسلام کشور در حوزه ایثار و شهادت است. .

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا