حوادث

فرودگاه دبی را آب بُرد+فیلم

منابع اعلام کردند که پس از بارندگی شدید و بارندگی شدید عصر امروز (سه شنبه) به وقت محلی فرودگاه دبی دچار آبگرفتگی شد و در نتیجه بسیاری از پروازها لغو و یا با تاخیر مواجه شدند.

به گزارش سلام آنلاین، بسیاری از مناطق دبی در عرض چند دقیقه پس از طوفان و بارش شدید باران دچار سیل شدند.

طوفان برای مدتی فعالیت فرودگاه اصلی را مختل کرد و تصاویر منتشر شده هواپیما را در حال حرکت در اطراف یک باند سیل زده نشان می داد.

سخنگوی فرودگاه بین المللی دبی گفت: به دلیل طوفان، فعالیت فرودگاه به مدت 25 دقیقه به حالت تعلیق درآمد و در مجموع 21 پرواز و 24 پرواز ورودی لغو شد و سه پرواز از دیگر فرودگاه های همسایه تغییر مسیر داد.

به گزارش روزنامه مترو بریتانیا، سخنگوی فرودگاه بین المللی دبی گفت: وضعیت اکنون به حالت عادی بازگشته و پروازها از سر گرفته می شود.

ساکنان این منطقه قبلاً هشدارهایی در مورد پیش بینی تغییرات آب و هوایی دریافت کرده اند و پلیس دبی روز گذشته یک هشدار ایمنی صادر کرد و از ساکنان در ساحل نیز خواست تا اقداماتی را انجام دهند. سیل، اجتناب کنید

این هشدارها به دلیل شرایط نامساعد جوی از جمله بارش شدید باران، وزش باد شدید، رعد و برق و گاهی همراه با تگرگ و در نتیجه کاهش دید است.

فرودگاه دبی آب گرفت + فیلم

ظهر امروز تصاویری از آبگرفتگی معابر و جاده های اصلی در شبکه های اجتماعی منتشر شد.

هندوستان تایمز همچنین گزارش داد که به دلیل جاری شدن سیل در خیابان ها، مدارس در سرتاسر امارات به طور گسترده تعطیل شده و کارکنان از راه دور کار می کنند.

این شرایط آب و هوایی در دبی و سایر نقاط امارات گزارش شده است، در حالی که بخش‌هایی از عمان تحت تاثیر سیل‌های شدید و بی‌سابقه از دیروز بوده که خسارت‌های زیادی به بار آورده است.

مقامات امدادی به ارائه کمک در بسیاری از مناطق عمان و جستجوی قربانیان احتمالی بیشتر ادامه می دهند.

انتهای پیام/

انتشارات مقالات حوادث

نویسنده حوادثی هستم که با دقت و دقت بسیار بالا می‌توانم اخبار را ارائه دهم. هدفم ارائه اطلاعات صحیح و قابل اعتماد است.
دکمه بازگشت به بالا