فرمانده سنتکام: به دنبال حل مشکل حملات پهپادهای کوچک در عراق هستیم

فرمانده سنتکام: به دنبال حل مشکل حملات پهپادهای کوچک در عراق هستیم

طبق یک نشریه رویترز. ژنرال کنت مکنزی ، فرمانده فرماندهی مرکزی ایالات متحده (Centcom) گفت: “واشنگتن هنوز راه حلی برای این مشکل پیدا نکرده است.”

در هنگام بازدید از منطقه ، فرماندهی مرکزی ایالات متحده نسبت به افزایش استفاده شبه نظامیان عراقی از هواپیماهای بدون سرنشین در سالهای آینده هشدار داد.

مک کنزی گفت: “گروه های مسلح احتمالاً به حملات هواپیماهای بدون سرنشین علیه نیروهای آمریکایی اعتماد خواهند کرد تا آمریکایی ها را از عراق خارج کنند و این وضعیت خطرناکی است.”

وی توضیح داد: “این هواپیماهای بدون سرنشین کوچک به دلیل سهولت خرید ، هزینه کم و دشواری در ردیابی و ردیابی آنها یک چالش واقعی هستند.” وی بر لزوم یافتن راه های جدید برای مقابله با این خطر در خاورمیانه و سایر مناطق جهان تأکید کرد.

مک کنزی افزود: “ما به دنبال ابزارهای فنی و فناوری هستیم که فرصتی را برای مقابله با رهگیری هواپیماهای بدون سرنشین فراهم کنند.”

وی گفت: “این تلاش ها در جستجوی راه های جدید برای قطع کنترل بین هواپیماهای بدون سرنشین و موتورهای آنها و بهبود حسگرهای رادار برای ردیابی این تهدیدها و همچنین ابزارهای الکترونیکی برای سرنگونی هواپیماهای بدون سرنشین است.”

وی افزود که می توان از روش های تحمل و پشتیبانی از به روزرسانی شبکه برای پشتیبانی از مواضع ارتش آمریکا در برابر پهپادها استفاده کرد.

311311

دکمه بازگشت به بالا