بین الملل

حمله پهپادی اسرائیل به یک خانه در جنوب لبنان

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین سلام آنلاین، منابع لبنانی از شنیده شدن چندین انفجار در عصر امروز (چهارشنبه) در جنوب این کشور خبر دادند.

پس از انتشار این گزارش، شبکه «المیادین» به نقل از خبرنگاران خود گزارش داد که یک پهپاد اسرائیلی با سه موشک خانه ای را در منطقه «بلیدا» در جنوب این کشور هدف قرار داده است.

منابع لبنانی تا زمان انتشار این گزارش جزئیات بیشتری در مورد تعداد تلفات و تعداد تلفات ارائه نکردند.

در همین حال پایگاه خبری «النشره» به نقل از خبرنگار خود در جنوب لبنان گزارش داد که در این حمله چنین آمبولانسی مورد هدف قرار گرفت اما سرنشینان آن جان سالم به در بردند.

رژیم صهیونیستی در حملاتی مشابه چندین خودرو و خانه در لبنان را هدف قرار داده است. در یکی از مهمترین حملات، صالح العاروری معاون دفتر سیاسی حماس و وسام حسن طوال از فرماندهان ارشد حزب الله به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/




این مقاله را به صفحه اول معرفی کنید

نشر بین المللی

تحلیلگر اخبار خارجی با تمرکز بر رویدادهای آموزشی و تحصیلی جهانی. با توانایی درک عمیق از چالش‌ها و موفقیت‌های آموزش و تحصیل در جهان، به شما اخبار جذاب و تحلیل‌هایی را درباره رویدادهای آموزشی، تحولات در آموزش و تاثیرات آن‌ها بر جوامع ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی منحصر به فرد، به شما دیدی جامع از تحولات آموزشی و تحصیلی جهانی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا