علمی و پزشکی

فاز سوم طرح ملی واکسن ایرانی برکت در بوشهر آغاز شد

سلام آنلاین / بوشهر مرحله سوم پروژه ملی واکسن ایران رسماً آغاز شده است ، در حالی که اولین گروه داوطلب در تاریخ 6 ژوئن در این پروژه تحقیقاتی قرار خواهند گرفت ، گفت: اجرای آزمایش آزمایشی واکسن ایرانی برکت در استان بوشهر. 1400

دکتر کتایون وحدت با اشاره به آغاز مرحله سوم پروژه واکسن برکت ایران در بوشهر گفت: پس از 48 ساعت غربالگری و آزمایش لازم ، از اولین گروه داوطلبان جهت واکسیناسیون دعوت شد.

وی در ادامه با تشکر از استقبال داوطلبان از این پروژه ملی اظهار داشت: اولین گروه داوطلبان در 13 خرداد آموزش های لازم را دیدند ، در سایت پروژه شرکت کردند و آزمایشات لازم را انجام دادند و فرم ثبت نام را تکمیل کردند. اسامی مربوط به مرحله اجرای پروژه.

متخصص بیماری های عفونی در دانشگاه علوم پزشکی بات می افزاید: در نظر بگیرید که این طرح ملی را از کجا اجرا کنید.

به گفته وحدت ، ثبت نام داوطلبین تا سال 4030 و سیستم iGap هنوز در حال کار هستند.

مدیر مرکز تحقیقات پزشکی عفونی و گرمسیری خلیج بوشهر با اشاره به اجرای مرحله سوم واکسن برکت کوایران در شش شهر تهران ، کرج ، مشهد ، شیراز ، اصفهان و بوشهر ، افزود: در بوشهر ادامه داشت.

وی گفت: داوطلبانی که در این طرح شرکت می کنند می توانند با شماره تلفن 4030 تماس بگیرند و یا با استفاده از سیستم پیام رسانی (10 * 4030 *) در این پروژه ثبت نام کنند.

هماهنگ کننده پروژه آزمایش واکسن بوسکت ایران در بوشهر خاطرنشان کرد: “همکاران ما با افرادی که در مرحله سوم پروژه تحقیق واکسن برکت ایران ثبت نام کرده اند تماس گرفته و طبق برنامه زمان بندی شده شرکت خود را اعلام کردند.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا