اقتصادی

علت خاموشی های اخیر و ارتباط آن با بیت کوین

سلام آنلاین / کردی این روزها بحث در مورد تأثیر احتمالی مزارع بیت کوین با قطعی برق در بسیاری از شهرها و شهرها خصوصاً سنندج وجود دارد و سوالاتی مانند رابطه بین بیت کوین و مصرف را به وجود می آورد. برق در ذهن مخاطب.

هیوا لاهونیان ، مدیر اجرایی شرکت توزیع برق کرد در مصاحبه با سلام آنلاین ، در رابطه با محاصره اخیر یکشنبه در کشور گفت که تولید و مصرف برق کشور در یک مرکز کنترل و نظارت می شود. توزیع ملی نامگذاری شده است. قطعی برق فقط به خیابان های سن دیگو محدود نمی شود ، بنابراین بحث در مورد جابجایی و جابجایی کالا توسط مقررات ملی شرکت حمل و نقل ملی و شرکت ملی توانیر در استان کرد انجام می شود.

وی افزود: “هفته گذشته ، به دلیل کاهش ظرفیت تولید نیروگاه های گازی برای تولید برق ، اندازه هر استان برای کاهش مصرف در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به عنوان سهمیه استانی تعیین شد. “کردها 18 مگاوات هستند.”

وی گفت: “با تحقیقات انجام شده ، 6 مگاوات از این مقدار با وارد كردن ژنراتورها و دیزل ژنراتورها به مدار خود ، كه كمتر از یك مگاوات است ، در اختیار اداره قرار گرفت.” با روشنایی معبر و بقیه مکان تهیه می شود. این از طریق شناسایی و حذف برق غیر مجاز برای مدیریت و کنترل سقف 18 مگاواتی تعیین شده در استان کرد است. ما باید سعی کنیم با مشاهده و جلوگیری از ورود قطعی برق به خط قرمز ما ، که یک بخش آسیب پذیر مسکن و مرکز است ، شرایط را مدیریت کنیم. چنین بیمارستان هایی ممنوع است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق کرد گفت: در شرایط فعلی ، کاهش سهمیه سوخت نیروگاه های گازی باعث کاهش ظرفیت تولید این نیروگاه ها شده است. در نتیجه ، میزان انرژی ارسالی به کشور به طرز چشمگیری کاهش یافته است. 16 تا 20 درصد است ، بنابراین این امر منجر به اجرای مدیریت ملی بار و مدیریت مصرف از طریق امور مشتری می شود که امیدوار است با مدیریت این شرایط به حالت عادی برگردد.

به گفته لاهونیان ، اولین قدم در این مسیر افتتاح دفاتر گازوئیل و ایستگاه های خود-تأمین ، خاموش کردن چراغ ها در صورت عدم نیاز و اولویت دادن بر اساس حساسیت جاده است.

وی در مورد آیین نامه های استفاده از سوخت در نیروگاه ها گفت: “این مشکلات فقط باعث انتشار سیکلو می شود و در حال حاضر مقررات انرژی دوم و سوم وجود ندارد و استفاده از سوخت در نیروگاه ها چنین نیست.” درست است. “

این مقام مسئول شایعات استفاده از نیروگاه قلیان سنندج برای کار با سوخت گازوئیل را تکذیب کرد و گفت: ما در حال حاضر موضوع را بر اساس میزان انرژی تحویل شده به استان کردستان انجام می دهیم و امیدواریم که قطعی برق اتفاق نیفتد. “در بخش داخلی ، اما در بسیاری از استانها اجرا شده است.” خانه های همسایه ، به ویژه در کانشاشا ، در بخشهای داخلی و صنعتی در هر منطقه 24 ساعت شبانه روز بسته است. تاکنون به دلیل مدیریت حمل و نقل اضطراری کرد هیچ قطعی برق رخ نداده است.

لاهیان در مورد اختلافات بین قطعی برق امسال و گذشته گفت: بر اساس گزارشی که به ما داده شده و طبق جلسه ای که با تاوریا برگزار شده ، افزایش ناگهانی “بیش از 10٪ مصرف گاز در بخشهای داخلی و تجاری دلیل این امر است.” نکته اصلی این است که این قطعی برق بخشی از مشکل است و از طرف دیگر ، 80٪ نیروگاه های ما گاز هستند و مصرف داخلی در این مورد به همان مقدار تولید نیروگاه کاهش یافته است ، این راز است. مدیریت وضعیت با استفاده از قطعی برق و مصرف سوخت.

به گفته مدیرعامل شرکت توزیع برق کرد ، این شرکت استفاده از بزرگراه ها ، اتوبوس ها و جاده ها را در استان های بزرگ از جمله ماساچوست ، ایران و خم مدیریت می کند و آن را به سایر استان ها گسترش می دهد و از سوخت و گازوئیل به عنوان سوخت جایگزین استفاده نمی کند. اکنون در ظاهر ظاهر شده است.

وی گفت: بیت کوین نوعی برق غیر مجاز است و از این لحاظ تمرینات با 52 گروه عملیاتی در استان در ایالات متحده انجام شده است. همزمان با سایر کشورها برای شناسایی شعب غیر مجاز. به طور پراکنده و موارد کمی در این شهرستان گزارش شده است و می توان گفت که بیت کوین در کردها کمیاب است.

لاهونیان گفت: قطع برق تا عادی شدن سهمیه نیروگاه ادامه خواهد داشت و پیش بینی می شود این وضعیت تا پایان فوریه ادامه داشته باشد.

وی افزود: برای كنترل میزان مصرف و بارهای تحمیل شده ، از مشتريان و مشتريان بخش مسكن كه 95 درصد مشتريان استان را تشكيل می دهند ، خواسته شد كه با خاموش كردن چراغ های مصنوعی و چراغ های روشنايی در روز ، كمك گسترده ای انجام دهند. برای رسیدگی به شرایط موجود.

به گفته وی ، ادارات همچنین باید بخاری های خود را در دمای پایین تر قرار دهند ، لامپ های غیر اضطراری را کاهش دهند و وسایل برقی را خاموش و خاموش کنند. همچنین دستگاه هایی که منبع تغذیه خودشان را دارند فقط در زمان اعلام شده آن را روشن می کنند و در صورت لزوم مجبور به تهیه دیزل می شوند.

به گفته مدیرعامل توزیع کنندگان برق کرد برای جلوگیری از استفاده غیرمجاز در کشاورزی ، که مظنون به عدم برق و استفاده غیر مجاز به ویژه در زمستان است ، برخی از آنها شناسایی شده است. هویت.

“تمام شبکه های برق در کشور مانند یک زنجیره به هم متصل هستند ، و این چنین نیست. به عنوان مثال ، نیروگاه Sundanaga ، که تولید برق را بر عهده دارد ، تمام محصولات خود را در شبکه استانی ادغام می کند ، اما هنگامی که نیروگاه از خروجی مدار باید برابر با میزان سوخت از استانها باشد ، باید برق تولید و به مدار جهانی تزریق شود ، زیرا در غیر این صورت ، هنگامی که یک نیروگاه از مدار جدا شود ، نمی توان خرابی را شکست. رخ خواهد داد و مصرف اضافی باید بلافاصله کاهش یابد. با مبلغ اعلام شده کاهش می یابد.

لاهیان در مورد قطعی برنامه ریزی شده و برنامه ریزی نشده برق در استان گفت: در شرایط اضطراری با ارسال سریع اعلامیه مبنی بر اینکه مثلاً پنج دقیقه فرصت دارد 40 مگاوات برق از مدار داخلی خارج شود. در این حالت ، مدیریت قطع برق باید بدون برنامه ریزی در یک زمینه انجام شود ، اما برخی از قطعی های برق نیز برای بهبود شبکه و تولید کابل های خود پشتیبانی انجام شده است. قطعی برق در منطقه تعیین شده اعلام خواهد شد. .

وی در پایان یادآور شد: انتظار می رود مشتریان بتوانند به اندازه نیاز خود استفاده کرده و نورهای غیرضروری را کاهش دهند و تجهیزات نیز برای مدیریت وضعیت فعلی هزینه های غیرضروری را از مد خارج می کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا