اقتصادی

روند صعودی طلای جهانی معکوس شد

قیمت طلا از رکورد اخیر روز دوشنبه در بازارهای جهانی به دلیل تقویت یک دلار کاهش یافت.

به گزارش سلام آنلاین ، هر اونس طلا برای تحویل فوری با کاهش 0.1 درصدی به 1928 دلار و 6 سنت رسید.

در بازار آتی آمریکا طلا با 0.4 درصد رشد به 1934 دلار و 10 سنت رسید.

مارگارت یانگ ، استراتژیست روزانه فارکس گفت: “شاخص دلار اندکی بهبود یافته و طلا را تحت فشار قرار داده است ، اما روند فنی طلا در کوتاه مدت مثبت است و ممکن است به زودی مقاومت قیمت 1942 را آزمایش کند.”

دلار پس از مذاکرات در مورد نجات اقتصادی ایالات متحده با مخالفت و تضعیف یوان ، در مقایسه با رقبای خود 0.1 درصد افزایش یافت ، اقدامی جدید توسط بانک خلق چین. در برابر ارز

دولت ترامپ روز یکشنبه از کنگره خواست تا اولین لایحه نجات کرونا را با استفاده از منابع باقی مانده از برنامه وام مشاغل کوچک تصویب کند.

رویترز گزارش داد که بسته اقتصادی 1.8 تریلیون دلاری پیشنهادی دولت توسط دموکرات ها و جمهوری خواهان در کنگره مورد انتقاد قرار گرفته است.

اقدامات محرک جدید طلا را ترجیح می دهد که تقاضا برای این فلز را به عنوان پناهگاهی امن در برابر تورم افزایش می دهد. این فلز گرانبها به دلیل اقدامات محرک مالی بی سابقه بانک های مرکزی و دولت های سراسر جهان با هدف مقابله با پیامدهای اقتصادی بحران ، از ابتدای سال 2020 27 درصد افزایش یافته است. شیوع ویروس.

در دیگر فلزات گرانبها ، هر اونس نقره برای تحویل فوری با 1.1 درصد افزایش به 25.39 دلار رسید. هر اونس پلاتین برای تحویل فوری با 0.2 درصد افت به 884.36 دلار رسید. هر اونس پالادیوم برای تحویل فوری 0.4 درصد افزایش یافت و به 2450.30 دلار رسید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا