اجتماعی

علت اصلی آتش‌سوزی سینمای کاشمر اعلام شد

سلام آنلاین/ خراسان رضوی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کاشمر، تهویه مطبوع را عامل اصلی آتش سوزی در سینماهای این شهر دانست.

امیر نژاد رحیم در گفت وگو با سلام آنلاین، افزود: روز چهارشنبه حوالی ساعت 18:20 طی تماس مردمی مبنی بر آتش سوزی در یکی از سینماهای ایران، خودروهای آتش نشانی بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با وجود اینکه خاموش و خاموش شدن آتش بیش از یک ساعت و 20 دقیقه طول کشید، اما به دلیل تاریکی هوا، بررسی علت اصلی این حادثه ممکن نشد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کاشمر گفت: در بررسی دقیق مشخص شد یک کولر گازی مستقل واقع در کنار باجه فروش بلیط به دلیل اتصال برق دچار حریق شده است.

وی با بیان اینکه در آن زمان هیچ فردی در سینما نبود، گفت: در این حادثه هر دو سالن سینما دوربرگردان به طور کامل در اثر آتش سوزی تخریب شد و سالن دود گرفته بود.

نژاد نادر از اهالی خواست هنگام خروج از منزل تمامی اتاق ها را ببندند تا در صورت بروز حریق در قسمتی از منزل، زمان رسیدن آتش به قسمت دیگر به تاخیر بیفتد.

وی با بیان اینکه با وجود اینکه درب در مقابل آتش سوزی محافظت نمی کند، بستن آن در صورت بروز حادثه کمک زیادی به جلوگیری از آن می کند، گفت: اجازه دهید آتش به سرعت از یک قسمت به قسمت دیگر سرایت کند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کاشمر گفت: سینماهای کاشمر بیمه هستند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا