اجتماعی

ظرفیت تولید واکسن کوو ایران برکت در بهار به ۳ میلیون می‌رسد

مدیر پروژه “واکسن ایران بحرین” از پیشرفت نیمه صنعتی و صنعتی بزرگترین کارخانه واکسن کرونا طبق پیش بینی ها خبر داده است.

به گزارش سلام آنلاین. جلیلی در تشریح آخرین تحولات و آزمایش واکسن برکت ایران گفت: به لطف خدا و تلاش شبانه روزی دانشمندان علوم پزشکی ، تمام مراحل تولید صنعتی و نیمی از واکسن در حال انجام است و طبق پیش بینی های قبلی ، ما موفقیت چشمگیری در این زمینه به دست آورد.

وی افزود: “همانطور که در بهار امسال با مردم قول داده شد ، ما ظرفیت تولید نیمه صنعتی واکسن را به 3 میلیون دوز در ماه افزایش خواهیم داد.”

فرمان امام ، مدیر تولید واکسن در فرمان امام گفت: “همزمان با این اقدامات ، کارهای تحقیقاتی زیادی در زمینه افزایش بهره وری و کارایی تولید واکسن انجام شده است که منجر به نتایج موفقیت آمیز شده است.”

آقای جلیلی در مورد آخرین وضعیت خط تولید واکسن صنعتی گفت ، “100 درصد ساخت و ساز به اتمام رسیده ، 20 تا 30 درصد تجهیزات این خط تولید نصب شده است ، 20 درصد تجهیزات در حال نصب است و آنچه که استراحت ، همانطور که قبلاً در ابتدای سال اعلام شد ، برای عملیات تابستانی آماده خواهد بود.

وی تأکید کرد: علاوه بر تولید 3 میلیون دوز واکسن در خط تولید نیمه صنعتی ، یک خط صنعتی با ظرفیت 12 تا 15 میلیون دوز در ماه از تابستان 1400 و محصولات آن راه اندازی می شود. به این قابلیت اضافه خواهد شد.

فرمان امام ، رئیس دفتر پروژه واکسن ، که مسئول مرحله سوم آزمایش ایمن سازی انسان در ایران است ، گفت: “ما آماده هستیم تا مرحله سوم آزمایش ایمن سازی انسان در ایران را آغاز کنیم.” .

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا