اجتماعی

طرح شهید سلیمانی می تواند به کاهش موارد ابتلا و مدیریت بیماری کرونا منجر شود

معاون وزیر بهداشت گفت: امروز در زمینه کنترل سکته مغزی ، بیماران سکته مغزی به طور ویژه در ادامه برنامه شهید سلیمانی برای کاهش منجر می شوند. “میزان و کنترل بیماری”.

بر اساس این گزارش؛ دکتر حریرچی ، معاون وزیر بهداشت ، آموزش پزشکی و آموزش پزشکی ، در هشتمین مراسم جایزه ملی دکتر محمد علی رهنمون گفت: “آزار و اذیت والامقام راه را برای پیشرفت ما هموار کرده اند”. امروز با وجود خصومت ، با قدرت امروز راه مبارزه و راه نور ادامه دارد.

وی با قدردانی از تلاش ها و خدمات سپاه و بسیج در مبارزه با کرونا گفت: “از فرماندهان و کارکنان سپاه و بسیج در شرایطی که به کمک دیگر نیروهای مسلح نیاز به کمک داریم حمایت کنید. و اقدامات مطلوب و بی بدیل در نقشه شهید سلیمانی. جای تقدیر دارد.

وی افزود: “در شرایطی که مراکز مشهور جهان بیش از هزار کشته را در ابتدای زمستان تخمین زده اند ، ما می توانیم با اجرای طرح شهید سلیمانی و مدیریت هوشمند شرایط را کنترل کنیم.”

آقای حریرچی بخش بهداشت را یکی از بهترین خدمات در شرایط غیر جنگی توصیف کرد و گفت: “ادامه خدمت به مردم ، به ویژه کمبود بخش بهداشت و در مناطق آشفته در برخی از مناطق کشور می تواند نتایج مهمی برای انقلاب به دست آورد. کشوری هست

به گزارش سپه نیوز ، معاون وزیر بهداشت به این نتیجه رسید که خدمت به فقرا و نیازمندان در بخش بهداشت باید در اولویت باشد: امروز 8.4٪ از هزینه های کشور برای بهداشت است که نشانگر اهمیت این بخش است ، متأسفانه ، ما هنوز هم هزینه های بالایی را از بیماران در این منطقه دارند و این برای برخی از افراد جامعه هزینه قابل توجهی است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا