اجتماعی

شوراییان نقش مهمی در افزایش مشارکت مردم در انتخابات دارند

نماینده استان لرستان در شورای استان گفت: شورا نقش مهمی در افزایش مشارکت مردم در انتخابات دارد و به دلیل ارتباط مستقیم با مردم به عنوان مرجعی تاثیرگذار شناخته می شود.

به گزارش سلام آنلاین. علی رضاییان در سخنانی پیش از دستور خود در بیست و نهمین مجمع عمومی شورای عالی استان گفت: سقوط بالگرد.

وی افزود: «همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، مهم ترین رویداد افزایش مشارکت است. زیرا سرنوشت کشور در گرو اقدامات قدرت ایران در پای صندوق های رای است.

رضاییان گفت: در گام اول افزایش مشارکت و در گام بعدی نوع انتخاب مهم است و مردم ایران بهترین را انتخاب خواهند کرد.

نماینده مردم لرستان در شورای عالی تاکید کرد: در بین اقشار مختلف اجتماعی، شورایاری ها نقش مهمی در افزایش مشارکت مردم در انتخابات دارند و به عنوان مرجعی تاثیرگذار برای ارتباط مستقیم با مردم شناخته می شوند مردم.

او افزود: «شرکت زیاد در کشور باعث انتخاب اصلح می شود و در خارج از کشور اعتبار او را افزایش می دهد.

وی با انتقاد از تصویب قانون پذیرش دانشجو در دانشگاه رضائیان گفت: متاسفانه قانون پذیرش دانشجو در کشور عادلانه نیست. این قانون نهایت عدالت را به همراه نخواهد داشت. من به عنوان یک دانشجوی علوم اجتماعی نسبت به خطرات بی عدالتی آموزشی هشدار می دهم. بنابراین در صورت عدم اصلاح قانون پذیرش دانشگاه، بی عدالتی در امر جذب دانشجو رخ می دهد و جامعه متضرر می شود.

نماینده لرستان در شورای عالی صعود خیبر خرم آباد به لیگ برتر کشور را به مردم لرستان تبریک گفت و افزود: از حمایت هواداران تشکر می کنم.

انتهای پیام/

انتشارات اجتماعی

تحقیقگر تخصصی در زمینه تحولات اجتماعی و تأثیر آن بر جامعه. نگارش مقالات کوتاه و مفید.
دکمه بازگشت به بالا