اجتماعی

شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۳۲۱ رسید

سلام آنلاین / کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: متأسفانه در 24 ساعت گذشته شش نفر از یک استان در اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند و تعداد قربانیان بیماری های عفونی در این استان به 321 نفر رسیده است. ”

دکتر پرویز یزدان پناه افزود: در حال حاضر 406 بیمار در برخی از بیمارستانهای استان تحت معالجه هستند که از این تعداد 177 بیمار به سختی بیمار هستند و چهار نفر در بخشهای مراقبت ویژه تحت درمان هستند. “بسیار قوی.”

وی گفت 16172 بیمار تاکنون در جزایر گیوم و بوآاد گزارش شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ، یوچ ، خاطرنشان کرد: به دلیل طغیان آب در استان ، تعداد نمونه های گرفته شده کم بوده و از 102 نمونه دریافت شده ، بیشتر آنها مربوط به بررماد و دانا بوده است.

آقای یزدان پناه اظهار داشت ، “علی رغم تلاش خستگی ناپذیر و خستگی ناپذیر کادر پزشکی استان در امر مراقبت و معالجه بیماران و فعالیتهای ارزنده آنها در مدیریت و کنترل این بیماری خطرناک ، متأسفانه ما “درصد بیماران مبتلا به این بیماری در حال افزایش است.”

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ، “ما از مردم محترم استان می خواهیم كه با استفاده از ماسك و شستن ظروف ، استانداردهای بهداشتی و پروتكلی را رعایت كرده و فاصله اجتماعی را رعایت كرده و مشاركت نكنند.” مهمانی ها و اجتماعات خانوادگی به ما کمک می کند تا این بیماری وحشتناک را کنترل کنیم.
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا