اجتماعیتازه های کسب و کار

شلوار اسکینی چیست و چگونه باید استایل شود؟

شلوار زنانه انواع مختلفی دارد و هر کدام با استایل و لباس خاصی متناسب هستند. برای مثال ست کردن مانتوی بلند جلو بسته با شلوار بگ چندان خوشایند نیست. شلوار اسکینی یا شلوار جذب زنانه هم یکی از انواع شلوارهایی است که با مانتو و شومیز‌های خاص تناسب دارد. کیف، کفش و حتی روسری که باید با این شلوار ست شود متفاوت از شلوارهای گشاد یا استریت است. اما بهترین روش ست کردن چیست و چطور با این شلوار استایل خوش‌پوش و شیک داشته باشیم؟ این سوالیست که اغلب برای خانم‌ها وجود دارد و در این مطلب قصد داریم به آن پاسخ دهیم. با ترنج کت همراه باشید.

شلوار اسکینی برای چه استایل‌هایی مناسب است؟

شلوار جذب از آن دست شلوارهایی است که با هر لباسی همخوانی ندارد و از سوی دیگر بسیاری از خانم‌ها به این شلوار علاقه دارند. اول از همه باید دید که این شلوار برای چه اندام‌هایی مناسب‌تر است. افرادی که ساق پای خیلی لاغر دارند و ماهیچه‌های این قسمت پا کمتر است، نباید شلوار اسکینی بپوشند.

روش ست کردن شلوار اسکینی زنانه به این صورت است که ابتدا باید کل اندام خود را در نظر بگیرید. از آنجا که این شلوار چسبان است، قسمت ساق پا را کوچکتر نشان می‌دهد. بنابراین طبیعی است که برای افراد با ساق پای لاغر، باز هم لاغری پای آن‌ها تشدید می‌شود و استایل آن‌ها نامنظم می‌شود.

شلوار اسکینی برای کسانی مناسب‌تر است که ساق پای کلفت‌تر با ماهیچه‌های برآمده دارند.

همچنین کسانی که در ناحیه شکم و پهلو لاغر هستند، این شلوارها می‌تواند برای آن‌ها مناسب باشد. زیرا اغلب شلوارهای اسکینی با فاق کوتاه دوخته می‌شود که قسمت شکم و پهلو را پوشش نمی‌دهد. بنابراین اگر شکم و پهلوی شما برآمده است، بهتر از پوشیدن این نوع شلوار منصرف شوید.

روش ست کردن شلوار اسکینی زنانه در بهار

در فصل بهار هنوز خبری از گرمای شدید تابستان نیست و بنابراین پوشیدن شلوار جذب کار عجیب و غریبی نیست. به خصوص در روزهای اوایل بهار و در فروردین ماه، این شلوار اگر ضخامت کافی هم داشته باشد، شما را از باد و سرمای شب‌های بهار حفظ می‌کند.

ست کردن شلوار جذب با مانتو و پالتو بهاره

برای ست کردن شلوار اسکینی در این فصل می‌توانید آن را با یک مانتو بهاره کوتاه یا بلند بپوشید. اگر در مناطق سردسیر زندگی می‌کنید، حتی پالتو بهاره هم برای ست کردن با این شلوار متناسب است. برای خانم‌هایی که قد کوتاه‌تر یا متوسط دارند، این شلوار با یک مانتو یا پالتو بهاره کوتاه جذاب‌تر است. خانم‌های قد بلند می‌توانند این شلوارها را با لباس‌های بلند ست کنند.

ست کردن شلوار اسکینی با کفش بهاره

کفش‌های بهاره یا کالج‌ها یکی از انتخاب‌هایی است که می‌توانید برای همراه با شلوار جین اسکینی بپوشید. البته قد شلوار باید به اندازه‌ای باشد که از مچ پا 3 سانتیمتر و از قوزک پا (5 سانتیمتر) فاصله داشته باشد. اگر پاچه را هم یک یا دو بار تا بزنید، این شلوار می‌تواند متناسب‌ترین استایل را برایتان داشته باشد.

پوشیدن شلوار اسکینی با هودی

وقتی هنوز هوا گرم نشده است و یا در زمان شب و عصر روزهای اول بهار، حتما به پوشیدن هودی یا یک سویشرت نازک علاقه زیادی دارید. در این روزها می‌توانید با هودی بلند یا سویشرت خود یا بارونی بلند یک شلوار جذب جین بپوشید.

پوشیدن شلوار اسکینی در تابستان

با وجودی که بسیاری معتقدند شلوارهای جذب برای فصل تابستان مناسب نیستند، شما می‌توانید شلوارهایی را که از پارچه‌های نازک‌تر تهیه شده‌اند، انتخاب کنید.

برای اینکه شلوار جین جذب خود را با سایر لباس‌ها ست کنید، به این نکات توجه داشته باشید:

ست کردن شلوار اسکینی با مانتو جلو باز

شما می‌توانید در روزهای گرم تابستان این شلوار را با یک مانتوی جلو باز ست کنید. در واقع یکی از روش‌های ست کردن شلوار اسکینی زنانه با مانتوهای جلو باز است که می‌توانند بلند یا کوتاه باشند. خوشبختانه این شلوارهای جذب برای مانتوهای بلند و کوتاه کاربرد دارند.

از آنجا که شلوار چسبان است، مانتوی بلند را گشادتر از حد معمول نمی‌کند و بنابراین می‌تواند برای خانم‌هایی که به پوشیدن مانتو یا پالتوی بلند علاقه دارند، مناسب باشد. همچنین خاصیت جذب این شلوار برای مانتوهای جلو باز مناسب است. بسیاری از دختران و خانم‌های جوان حتی به پوشیدن شلوار جین ژاپ‌دار (پاره) در زیر مانتوی جلو باز علاقه نشان می‌دهند.

ست کردن شلوار جذب با مانتو جلو بسته

در فصل تابستان باز هم برای مانتوهای جلو بسته خود می‌توانید شلوار جذب را انتخاب کنید. برای آن دسته از بانوانی که قد کوتاه‌تر از 160 دارند، پوشیدن شلوار جذب در زیر مانتو جلو بسته آن‌ها را قدبلندتر نشان می‌دهد. حتی اگر علاقه‌ای به پوشیدن کفش پاشنه‌دار ندارید، باز هم این شلوار جین می‌تواند انتخاب مناسبی باشد تا استایل جذاب‌تری داشته باشید.

ست کردن شلوار اسکینی با شومیز

شومیز می‌تواند بلند و یا کوتاه باشد و اغلب خانم‌ها به پوشیدن شلوارهای چسبان در زیر شومیزهای بلند علاقه بیشتری نشان می‌دهند. با این حال در فصل تابستان این شلوارهای جین برای شومیزهای کوتاه نیز مناسب است. اگر قصد دارید در مجلس شلوار اسکینی بپوشید، بهترین روش ست کردن شلوار اسکینی زنانه با یک شومیز کوتاه است که لبه‌های آن را زیر کمر شلوار ببرید. یک کمربند هم می‌تواند استایل شما را جذاب‌تر نشان دهد.

ست کردن شلوار اسکینی زنانه در فصل پاییز

حالا که هوا رو به خنکی می‌رود، حتما به پوشیدن مانتو یا پالتو پاییز و یا هودی علاقه دارید. اما شلوار اسکینی زنانه همچنان می‌تواند یکی از انتخاب‌های شما برای ست کردن با این لباس‌ها باشد.

ست کردن شلوار اسکینی با لباس‌های پاییزی

لباس‌های پاییز و بهار شباهت زیادی با هم دارند. بنابراین همان روش ست کردن شلوار اسکینی زنانه که در فصل بهار دارید، می‌توانید آن را در فصل پاییز نیز استفاده کنید. با این تفاوت که هر چه از روزهای پاییز بیشتر می‌گذرد و هوا سردتر می‌شود، با لباس‌های ضخیم‌تر نیاز دارید.

پالتوهای کوتاه در اواخر پاییز با شلوار لی جذب تناسب زیادی دارد. اگر در کنار این شلوار و پالتوی کوتاه، یک شال هم داشته باشید، همه چیز کامل می‌شود.

ست کردن شلوار با کتانی

درست است که بسیاری علاقه زیادی به پوشیدن کتانی در فصل پاییز ندارند و معتقدند که در این روزها پوشیدن این نوع کفش، باعث بوی بد پا می‌شود، اما اگر در شهرهای کوهستانی و خنک زندگی می‌کند، باز هم انتخاب عاقلانه‌ای است. اگر اهل پیاده‌روی روزانه هستید، هیچ کفشی نمی‌تواند مثل کتانی‌های نرم و انعطاف‌پذیر مراقب پاهای شما باشد.

از سوی دیگر یک روش ست کردن شلوار اسکینی زنانه با کفش کتانی است. اگر شلوار شما تیره رنگ است، می‌توانید کتانی مشکی یا با رنگ‌های تیره بپوشید.

ست کردن شلوار جذب با کیف چرم

اگر در بهار و تابستان کیف خود را با مانتو یا پالتوی خود ست می‌کنید، در پاییز و زمستان می‌توانید آن را متناسب با شلوار اسکینی انتخاب کنید. شلوارهای آبی عموما با کیف‌های چرم متناسب‌تر هستند. رنگ‌هایی مثل قهوه‌ای برای شلوار جین تیره و رنگ عسلی برای شلوار لی روشن مناسب است و می‌توانید با آن یک استایل خاص و منحصر به فرد داشته باشید.

پوشیدن شلوار اسکینی در زمستان

روش ست کردن شلوار اسکینی زنانه در روزهای سرد زمستان کمی متفاوت‌تر از سایر فصل‌هاست. ضمن اینکه شما در این فصل بیشتر به این شلوار نیاز دارید. هوای سرد و شلوار جذب با ضخامت بالا می‌تواند پاهای شما را از سرمای زمستان حفظ کند. اگر در مناطق کوهستانی با زمستان‌های سخت زندگی می‌کنید، حتی می‌توانید در زیر شلوار اسکینی، یک ساپورت نازک هم بپوشید که سرما را حس نکنید.

از آنجا که در این فصل همه خانم‌ها به پوشیدن نیم بوت و چکمه علاقه بیشتری دارند، مناسب‌ترین شلوار لی برای آن‌ها، از نوع جذب است. هیچ شلواری نمی‌تواند به اندازه اسکینی در زیر چکمه‌ و نیم بوت نمای بهتری داشته باشد.

پوشیدن شلوار جین جذب با پالتو

درست مثل اواخر فصل پاییز که پالتوها را از کمد خود بیرون می‌آورید، حالا هم می‌توانید شلوار جین خود را با آن بپوشید. ست شلوار جین اسکینی زنانه با پالتو، جذابیت خاصی دارد و همیشه جزء اولین انتخاب‌های هر خانمی است. فرقی نمی‌کند که پالتوی بلند یا کوتاه را انتخاب می‌کنید، در هر صورت این شلوار در زیر پالتو ترکیب مناسبی خواهد بود. همچنین این شلوار را می توانید با بارونی آستردار بپوشید.

برای پالتوهای بلند شلوار اسکینی بهترین گزینه است، اما برای پالتوهای کوتاه می‌توانید از شلوارهای دمپا گشاد، راستا و یا بگ هم استفاده کنید.

ست شلوار جین با پالتوی چرمی

اگر به کت یا پالتوی چرمی علاقه زیادی دارید، شلوار جین اسکینی زنانه هم یکی از بهترین راه‌های برای خوشتیپ شده است. لباس‌های چرم و جین با یکدیگر تناسب زیادی دارند و می‌توانند شما را خوش‌پوش نشان دهند. پوشیدن شال و کلاه هم یکی دیگر از توصیه‌ها برای داشتن استایل زیباتر در فصل زمستان است.

آیدا چم سورکی

آیدا چم سورکی هستم متولد 1381 تحصیل کرده در رشته علوم تربیتی و علاقمند به نویسندگی و فعال در شبکه های اجتماعی
دکمه بازگشت به بالا