فرهنگ و هنر

شرکت افتخاری آیت الله علی اکبر رشاد در مسابقه بین المللی جایزه بزرگ شعر سال

آیت الله علی اکبر رشاد ، رئیس شورای عالی حوزه علمیه تهران در جوایز سالانه بین المللی شعر شرکت کرد.

به گزارش سلام آنلاین ، آیت الله رشاد ، از مشهورترین شاعران کشور ، و کتاب شعر وی با عنوان تماشای جمال ، با ارسال یکی از شعرهای خود در مورد امام حسین (ع) تحت عنوان “دشت های مست” در این تورنمنت به نام اباعبدالله (علیه السلام) شرکت کردند.

رئیس حوزه علمیه تهران در یادداشتی اظهار داشت كه وی این شعر را در كابل سروده است و فقط به خاطر بركت و بركت از طرف هرارات سی السودا و پیشرفت ادبیات در این مسابقه شركت خواهد كرد. این ادبیات و پرستش اسلام است.
شاعر سفیدپوست و مدیر م ofسسه اسلامی شرکت در جنبشی بنام عبدالله را یک افتخار و وظیفه شرعی و دعوت از همه شاعران فارسی زبان جهان برای شرکت در این مسابقه می داند.

شاعر پیشکسوت و استاد نظریه ، اشغال مسابقه را نقطه عطفی در تاریخ ادبیات ایران و آرزوی موفقیت در رسیدن به هدف این مسابقه بزرگ بین المللی می داند.

دبیرکل مسابقات بین المللی گرند پریکس سالانه اعلام کرد: بسیاری از شاعران بزرگ آمادگی خود را برای شرکت در مسابقه اعلام کرده اند و اصل مسابقه اعلام اسامی شرکت کنندگان نیست بلکه برقراری تماس با عیا پولیراساد است. برای اعلام مشارکت از آنها مجوز خواسته شد. ” و او گفت: “من از ابتدای ادبیات خود در هیچ مسابقه ای شرکت نکردم ، اما دوست دارم نام من در لیست شاعران او ، شاعران عبدالله قرار گیرد.

دبیر مسابقات بین المللی شعر سالانه اعلام کرد که در صورت تمایل به ایفای نقش در این حماسه ادبی ، دیگر شاعران مشهور نیز ممکن است موافقت کنند که در این مسابقه شرکت کنند.

پیام آخر /

دکمه بازگشت به بالا