علمی و پزشکی

سلام هنری به مدافعان سلامت

با استقبال از روز پرستار و به منظور ارتقای جایگاه رفیع سفیران سلامت، موسسه صبا با برپایی نمایشگاه خوشنویسی از “کاوه تیموری” پذیرای سیمرغان سپیدبال سلامت و پرستاران محترم می باشد.

به گزارش سلام آنلاین، به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ و هنر صبا به همراه فرهنگستان هنر، نمایشگاه «سلام پرستار سفید» عصر چهارشنبه (17 آذرماه 1400) از ساعت 15:00 در محل خیال افتتاح می شود. . گالری.

این نمایشگاه شامل 26 خط به خط نستعلیق است که با موضوع شعری از ایثار و ایثار و عشق و عاشقی فرشته و محافظ سفیدپوش سروده شده است سلامت و افتخار به مقامی عالی. از پرستاران کشور

آثار به نمایش درآمده حاصل فعالیت هنرمندان در یک سال گذشته است. او شعرهایی از جمله افشین علا، عباس براتی پور، رضا اسماعیلی، زنده یاد محمدحسین بهجتی، زنده یاد دکتر را سروده است. قاسم رسا، سعید بیابانکی، مصطفی محدثی، بابک نیک طلب، مردی مرماسپور و… قطعات خط به صورت رشته نوشته می شوند.

«سلام پرستار» مصادف با ولادت حضرت زینب کبری (س) الگوی صبر و پرستار بزرگ کربلا و با همکاری سازمان نظام پرستاری کشور خواهد بود.

کاوه تیموری، جامعه شناس فرهنگ است و بیش از 35 سال است که در خوشنویسی فعال است. تجلیل از 15 نمایشگاه داخلی و بین المللی، تدریس، تحقیق و نگارش مقالات تخصصی در زمینه خوشنویسی و جامعه شناسی هنر نمونه ای از تلاش های وی است.

همزمان با برپایی نمایشگاه، آلبوم فاخری نیز ارائه می شود که توسط معاونت پرستاری وزارت بهداشت و سازمان نظام پرستاری منتشر شده است.
صبا از ۲۶ تا ۲۱ آذرماه در جمع علاقه مندان و بازدیدکنندگان پرستار سپیدبالان و با صدای نستعلیق ایران و هنر طلاکاری پذیرای خوشنویسان کاوه تیموری خواهد بود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا