علمی و پزشکی

سفر با کشتی نامرئی، سرگرمی جدید ابر پولدارها

این کشتی تفریحی به میلیونرها اجازه می دهد تا مخفیانه به نقاط مختلف جهان سفر کنند. این قایق مجلل که یک طرف آن از شیشه ساخته شده و تصویری از دریا و آسمان را منعکس می کند، توسط جوزف فواکیس طراحی شده است.

او می‌گوید پگاسوس 290 فوتی (88 متری) اولین کشتی پرینت سه‌بعدی جهان خواهد بود و هم از نظر طراحی و هم برای تأثیرات محیطی نامرئی خواهد بود.

قایق های بادبانی با پنل های خورشیدی در داخل می توانند تصاویری از آسمان، ابرها و جو اطراف را منعکس کنند.

فواکیس می‌گوید بال‌های خورشیدی بازتابنده آن که در پشت شیشه پنهان شده‌اند، می‌توانند انرژی خورشیدی را تامین کنند و بر روی منابع انرژی هیدروژن-هیبرید کار کنند. انرژی خورشیدی برای تامین الکترولیت هایی که هیدروژن را از آب دریا استخراج می کنند، استفاده می شود. سپس پیل سوختی هیدروژن را به الکتریسیته ذخیره شده در باتری های لیتیوم یونی تبدیل می کند که برای تامین انرژی تمام موتورها و سیستم های کشتی استفاده می شود.

عکس کشتی نامرئی، سرگرمی جدید پولدارها

قیمت این کشتی تفریحی هنوز مشخص نشده است اما برای افراد بسیار ثروتمند بسیار مناسب است. پگاسوس ممکن است تا سال 2030 به تولید برسد.

فواکیس، مستقر در میلان و نیویورک، گفت که می‌خواهد یک کشتی تفریحی سازگار با محیط زیست بسازد.

چندین سطح از باغ های هیدروپونیک وجود دارد که دسترسی به غذای تازه و تصفیه هوا را در کشتی فراهم می کند. هیدروپونیک روشی برای پرورش گیاهان بدون خاک است.

فوکایس می گوید: «من می خواهم کشتی کروز را تا حد امکان به دریا و طبیعت نزدیک کنم.

کل چارچوب این ابرقدرت با استفاده از یک چاپگر سه بعدی رباتیک به شکل شبکه ساخته خواهد شد.

طراح Pegasus می‌گوید استفاده از پرینترهای سه‌بعدی ساختاری قوی اما سبک وزن ایجاد می‌کند که می‌تواند با قدرت، مواد، فضا و زمان کمتری در مقایسه با کشتی‌های معمولی تولید شود.

فضای داخلی کشتی دارای چهار سطح است که توسط یک پلکان مارپیچ به هم متصل می شوند. این کشتی طراحی مینیمالیستی دارد که زندگی در طبیعت را منعکس می کند و فضای سبز داخل آن موضوع را نشان می دهد.

در طبقه بالا یک سوئیت مستر با یک تراس خصوصی بزرگ وجود دارد که فقط توسط مالک قابل دسترسی است. یک استخر شنا به سبک آکواریومی در جلوی کشتی وجود دارد که در صورت بسته شدن می تواند به عنوان سکوی فرود هلیکوپتر و یک جکوزی بزرگ در پشت کشتی عمل کند.

این کشتی تنها یکی از بسیاری از ایده های طراحی ارائه شده در چند ماه اخیر کشتی کروز است.

همچنین در ماه ژانویه، یک قایق لوکس توسط استودیوی طراحی لازارینی مستقر در رم به نام Plectrum رونمایی شد. اطلاعات بیشتر و ویدیوهای مفهومی این قایق لوکس را می توانید در اینجا مشاهده کنید.

این قایق تفریحی مدرن با سه موتور هیدروژنی می تواند با سرعت 70 گره دریایی یا حدود 130 کیلومتر در ساعت حرکت کند در حالی که دارای ماشین و هلیکوپتر است و ادعا می شود که این قایق هنوز در ذهن است. مرحله طراحی بله، قرار است یکی از سریع ترین قایق ها در نوع خود باشد. سیستم فویلینگ قایق را قادر می سازد تا به حداکثر سرعت 75 گره (130 کیلومتر در ساعت) برسد.

5858

دکمه بازگشت به بالا