اجتماعی

سرمایه‌گذاری ۲ برابری شستا برای دسترسی به تکنولوژی‌های جدید

مدیرعامل شستا گفت: یکی از استراتژی های ما در شستا افزایش بهره وری است. ما همیشه می توانیم با افزایش بهره وری بهره وری را در تیم خود افزایش دهیم و این موضوع را به طور جدی در دستور کار قرار داده ایم.

به گزارش سلام آنلاین. ابراهیم بازیان، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در حاشیه نمایشگاه ایران اکسپو 2023 با بیان اینکه چرخه تولید همواره باید برای اقتصاد کشور مورد توجه قرار گیرد، گفت: حدود 80 درصد از فعالیت شرکت های سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) است. بر اساس تولید.
وی گفت: در 9 کارخانه بزرگ هلدینگ شستا، هدف ما رساندن حجم تولید به ظرفیت ثانویه است.

بازیان با بیان اینکه باید به فناوری تولید جریان در داخل گروه شستا توجه جدی شود، افزود: بر این اساس یکی از راهکارهای جدی شستا را به تعمیر، ارتقا و توسعه خط تولید اختصاص داده ایم. البته این کار نیاز به سرمایه گذاری دارد.

مدیرعامل شستا گفت: ما برای این امر در چشم انداز و استراتژی پنج ساله شستا برای محدوده سهم بازار شستا در بازار برنامه ریزی کرده ایم. برای این منظور تامین مالی را در دستور کار قرار داده ایم و در بودجه امسال نسبت به سال گذشته دوبرابر اعتبار خواهیم داشت. پرتفوی های موجود در سبد سرمایه گذاری شستا ساخته می شوند.

وی گفت: نهادهای موجود شستا نیازمند بهبودی پس از ایجاد نهادهای مکمل، توسعه سازمانی و سرمایه گذاری بر اساس دانش روز هستند و از این حیث باید دستیابی به محصولات دانش بنیان مورد توجه قرار گیرد.

بازیان ادامه می دهد: یکی از راهکارهای ما در شستا افزایش بهره وری است. ما همیشه می توانیم با افزایش بهره وری بهره وری را در تیم خود افزایش دهیم و این موضوع را به طور جدی در دستور کار قرار داده ایم.

وی افزود: برای رسیدن به ظرفیت ثانویه خط تولید شستا حداقل 10 درصد توسعه خط در دستور کار است و افزایش تولید و سرمایه گذاری جدید برنامه ریزی شده است.

مدیرعامل شستا با بیان اینکه بسیاری از کارخانه های شستا از بدو تاسیس بیشترین سهم تولید را به خود اختصاص داده اند، گفت: این مشکل در پیچیدگی های دیگر نیز با حمایت از توجه و سرمایه گذاری می تواند به وجود بیاید.

به گزارش روابط عمومی تامین اجتماعی بازیان، بیشتر محصولات شستا صادراتی است و با توسعه ارزش افزوده توسعه صادرات، این شرکت امکان توسعه برنامه ریزی کیفی و رشد بهره وری را بررسی خواهد کرد. بنابراین صادرات در دستور کار شستا قرار دارد و پیش بینی می شود ظرف دو سال ظرفیت این بخش دو برابر شود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا