عمومی

سرایت کرونای انگلیسی ۷۰ درصد بیشتر از کرونای چینی

دکتر مسعود مردانی ، رئیس برنامه “امشب” شبکه کیپ را با اشاره به افزایش تعداد عفونت ها در خانواده های مبتلا به بیماری عروق بیماری کرونا قلب ، گفت: “در گذشته ، همه مبتلا به ویروس کرونا ویروس بودند.” اما اکنون همه کسانی که به آن مبتلا هستند می توانند حداقل هفت نفر را تحت تأثیر قرار دهند.

کارشناسان بیماری های عفونی می گویند میزان انتقال ویروس انگلیس 70 درصد بیشتر از ویروس کرونا ویروس چینی است ، افزود: ریه های فرد آلوده سریعتر از ویروس جدید است و بلافاصله در روزهای سوم و چهارم ریه ها آلوده و نفس می کشند. .

یکی از اعضای تیم علمی کرونا گفت: “عفونت ها و واکسیناسیون های قبلی ایمنی مادام العمر در برابر بیماری و ویروس ایجاد نمی کنند.”

این مرد گفت: “90٪ افرادی که به من مراجعه می کنند و به من سر می زنند تاج دارند و اکثر آنها تاج را به صورت خانوادگی و در طول سفر و مدت زمان مصرف می کنند.”

متخصصان بیماری های عفونی به افراد توصیه می کنند که تخت های بیمارستان و قابلیت های IT وجود دارد. بخور “ل پن” به ساکنان توصیه کرد: “پروتکل را دنبال کنید ، نه تنها ماسک بزنید ، بلکه تفاوت های اجتماعی را نیز رعایت کنید و در جلسات و مراسم ها شرکت نکنید و دستان خود را به طور مرتب بشویید.”

دکتر نادر توکلی ، معاون ستاد مرکزی ستاد ملی کرونا در تهران با اشاره به جلسه اضطراری با تمام مدیران بیمارستان های استان گفت: “برنامه های کاهش سفر و ممنوعیت ترافیک شبانه باعث کاهش ساعت می شود. همه کارکنان و نزدیک هستند. شغل به جز یک تیم. “لازم است.

سرهنگ جهانی جانشین رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به افزایش ترافیکی بین مسافران در تعطیلات عید گفت: “440 میلیون ترافیک در جاده های کشور در ایام تعطیلات ثبت شده است که هم باعث افزایش تعداد تصادفات و هم افزایش تعداد بیماری ها می شود. ”

جهانی گفت مرکز شماره گذاری از فردا تعطیل است و کلیه شیفت ها لغو می شود و طبق دستور مقامات مرکز شماره گذاری به دلیل شرایط خاص تعطیل می شود.

در مورد تعطیلی آیین نامه ها در آموزشگاه های رانندگی ، معاون کمیسیون راهور ناجا همچنین در مورد ممنوعیت تردد در شب گفت: “ترافیک شبانه در تهران از ساعت 10 شب تا 3 بامداد ممنوع است. تخلفات از طریق دوربین تحت پیگرد قانونی قرار گرفت و 6 میلیون و 300 هزار مورد شناسایی شد. تا حالا. این قوانین توسط محدودیت های عروقی ، بیشتر مربوط به ترافیک شبانه غیر مجاز ، اعمال می شود.

مناف هاشمی ، معاون حمل و نقل و ترافیک تهران نیز گفت: خسارت به دو یا سه نفر دیگر ، ازدحام دیگری در مرکز شهر و افزایش آلودگی.

وی با اشاره به کاهش تعداد مسافران در بخش اتوبوس و مترو گفت: “تقاضای سفر مطابق با فعالیت اصناف بازار و دفتر است و اگر این فعالیت ها فعال باشد ، حجم ترافیک و مسافران افزایش می یابد. بالاتر ”

والیان ایلا و ماكاسی نیز با اشاره به وضعیت قرمز در استان های آنها و دوباره پر كردن سریع تخت های بیمارستان ، خلاصه ای درباره اقدامات انجام شده و ممنوعیت كنترل بیماری ارائه دادند.

دکمه بازگشت به بالا